پایگاه تفریحی خلیج فارس آنلاین

جذابترین و جالبترین مطالب و عکس های روز

پایگاه تفریحی خلیج فارس آنلاین

جذابترین و جالبترین مطالب و عکس های روز

برکناری 2 خلبان متخلف

مدیرکل عملیات پرواز سازمان هواپیمایی کشوری: از ادامه فعالیت دو خلبان ایرانی و خارجی به علت انحراف از مسیر هوایی پرواز ، جلوگیری شد .
 



مسعود جلیلی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار واحد مرکزی خبر با بیان اینکه اداره کل عملیات پرواز سازمان هواپیمایی کشور مستمر بر همه امور شرکت های هوایی نظارت کامل دارد، گفت: در صورت تکرار این تخلفات در شرکت های هواپیمایی ، نام این شرکت ها نیزاعلام خواهد شد .

وی با اشاره به افزایش شمارد پروازها در تعطیلات نوروز افزود: تعداد پروازها به جز پروازهای عادی روزانه به بیش از یکهزار پرواز رسیده است و اداره کل عملیات پرواز برای افزایش ضریب ایمنی و سلامت پرواز متناسب با افزایش پروازها فعالیت های نظارتی خود را افزایش داده است .

مدیرکل عملیات پرواز سازمان هواپیمایی کشوری گفت: برنامه نظارت بر امور پروازی شرکت ها در پرواز های داخلی و خارجی بصورت مستمر ، موردی و برنامه ای اجرا می شود .

کاپیتان جلیلی عمل به قوانین را جزو تعهدات اصلی شرکت های هواپیمایی اعلام کرد و افزود: اجرای قوانین به انجام سلامت پرواز و افزایش ضریب ایمنی ان کمک می کند و شرکتهای هواپیمایی که در اجرای مقررات کوتاهی کنند به افکار عمومی معرفی خواهند شد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد