پایگاه تفریحی خلیج فارس آنلاین

جذابترین و جالبترین مطالب و عکس های روز

پایگاه تفریحی خلیج فارس آنلاین

جذابترین و جالبترین مطالب و عکس های روز

دستگیری چند زورگیر در پایتخت

زورگیرانی که در قالب مسافربر اقدام به سرقت از مردم در پایتخت می کردند توسط ماموران پلیس دستگیر شدند.


سرهنگ ترابی ــ سرکلانتر پنجم تهران بزرگ ــ در گفت‌وگو با ایسنا در رابطه با جزئیات این خبر اظهار کرد: بنابر اطلاعات پلیس مبنی بر سرقت پنج زورگیر در سطح پایتخت، شناسایی و دستگیری این افراد در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی ادامه داد: با انجام تحقیقات لازم این افراد از سوی پلیس شناسایی و تحت نظر قرار گرفتند که با توجه به روزهای پایان سال در حالی که زورگیران اقدامات خود را شدت داده بودند، ماموران با انجام اقدامات پلیسی آنها را در 22 اسفند ماه در جاده مخصوص کرج دستگیر کرد.

وی با اشاره به این که تاکنون این زورگیران به چندین فقره سرقت اعتراف کرده‌اند، افزود: افراد دستگیر شده بیشتر در مناطق شمال غرب، غرب و جنوب غرب اقدامات مجرمانه خود را انجام می دادند.

به گفته سرهنگ ترابی پنج زورگیر دستگیر شده سابقه‌دار بوده و میانگین سنی آنها بین 20 تا 25 سال است.

وی خاطر نشان کرد: ماموران پلیس از این زورگیران چهار قمه، 13 کارت عابر بانک، هشت دستگاه گوشی و چندین دستگاه لپ تاپ را کشف و ضبط کردند.

سرکلانتر پنجم تهران بزرگ، در رابطه با شگرد این افراد، گفت: آنها طعمه‌های خود را به عنوان مسافر به خودرو سوار کرده و در مناطق خلوت و تاریک با توسل به زور آنها را پیاده کرده و اقدام به سرقت اموال آنها می‌کردند.

وی اضافه کرد: با توجه به کشف رد خون به نظر می‌رسد این زورگیران افرادی را که در برابر آنها مقاومت می‌کردند به وسیله سلاح سرد مجروح کرده‌اند.

سرهنگ ترابی گفت: تاکنون بیش از 10 شاکی برای شناسایی متهمان به پلیس مراجعه کرده است و بررسی‌ها در این رابطه همچنان ادامه دارد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد