پایگاه تفریحی خلیج فارس آنلاین

جذابترین و جالبترین مطالب و عکس های روز

پایگاه تفریحی خلیج فارس آنلاین

جذابترین و جالبترین مطالب و عکس های روز

تغییر ساعت رسمی کشور از فردا

ساعت رسمی کشور در ساعت 24 فردا شب یک ساعت به جلو کشیده می‌شود.


 بر اساس قانون تغییر ساعت رسمی کشور مصوب 1386 مجلس شورای اسلامی، ساعت رسمی کشور در ساعت 24 اول فروردین ماه یک ساعت به جلو کشیده می شود.

احمدی نژاد رییس جمهور، مهر ماه سال 1386 قانون تغییر ساعت رسمی کشور را که پس از تصویب در مجلس شورای اسلامی به تایید شورای نگهبان رسیده بود برای اجرا به معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهور ابلاغ کرد.

بر اساس ماده واحده این قانون، ساعت رسمی کشور هر سال در ساعت 24 روز اول فروردین ماه یک ساعت به جلو کشیده و در ساعت 24 روز سی ام شهریور به حال سابق برگردانده می شود.

برپایه این گزارش نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی مجلس سال 1386 طرح یک فوریتی تغییر ساعت رسمی کشور را بررسی و کلیات آن را با 121 رأی موافق و 54 رأی مخالف و 7 رأی ممتنع از 196 نماینده حاضر به تصویب رساندند.

سپس ماده واحده طرح به رأی گذاشته شد و نمایندگان با 127 رأی موافق، 46 رأی مخالف و 6 رأی ممتنع از مجموع 196 نماینده حاضر ماده واحده این طرح را نیز تصویب رساندند.

براساس ماده واحده این طرح که به تصویب نمایندگان مجلس رسید، ساعت رسمی کشور براساس مصوبه امروز مجلس هر سال در ساعت 24 روز اول فروردین ماه یک ساعت به جلو کشیده و در ساعت 24 سی‌ام شهریور به حالت سابق برگردانده می‌شود

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد