پایگاه تفریحی خلیج فارس آنلاین

جذابترین و جالبترین مطالب و عکس های روز

پایگاه تفریحی خلیج فارس آنلاین

جذابترین و جالبترین مطالب و عکس های روز

توضیح بانک ملی درباره واریز اشتباهی 60 میلیارد تومانی

خلیج فارس آنلاین :  بدنبال انتشار خبر واریز بیش از 60میلیارد تومان به حساب یک مشتری در خبرآنلاین، روابط عمومی بانک ملی با تایید خبر مزبور، چنین وقایعی را بی خطر خواند.

پاسخ روابط عمومی  بانک  ملی به این شرح است:

مدیر مسئول محترم سایت خبری خبر آنلاین

با اهداء سلام،

احتراماً، عطف به مطلب مندرج در آن سایت محترم تحت عنوان « بانک ملی 60 میلیارد تومان، اشتباهاً به حساب یک مشتری واریز کرد» مورخ 30/1/89 توضیحات ذیل ایفاد میگردد.مزید امتنان خواهد بود دستور فرمایید جهت تنویر افکارعمومی، پاسخ مذکور را در اسرع وقت در آن رسانه وزین درج نمایند.


«واریز وجه اضافی به حساب یکی از مشتریان بر اثر فشار کاری و اشتباه سهوی یکی از متصدیان امور بانکی این بانک صورت گرفته است به طوری که به جای وارد کردن مبلغ مورددرخواست مشتری، شماره ملی کارت وی واردشده است که امری بسیار نادر می باشد. در عین حال پس از بررسی صورتحساب توسط متصدی مربوطه، اشتباه صورت گرفته مشخص و نسبت به برگرداندن سریع وجه مذکور به حساب بانک اقدام شد.خاطر نشان می سازد با عنایت به سیستم های کنترلی موجود در بانک که ناشی از قابلیتهای سیستم بانکداری الکترونیک است مواردمشابه به سرعت قابل تشخیص و پیگیری است و گاهاً اتفاقاتی از این دست در بانک های مختلف دنیا بروز می کند و هیچ گونه خطری برای بانک و مشتریان ندارد. »

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد