پایگاه تفریحی خلیج فارس آنلاین

جذابترین و جالبترین مطالب و عکس های روز

پایگاه تفریحی خلیج فارس آنلاین

جذابترین و جالبترین مطالب و عکس های روز

2مکزیکی در حرم عبدالعظیم(ع)مسلمان شدند

2مکزیکی در حرم عبدالعظیم(ع)مسلمان شدند

خلیج فارس آنلاین : یک مادر و فرزند مسیحی اهل مکزیک، ساعتی پیش در جوار حرم حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) به دین مبین اسلام و مذهب تشیّع مشرف شدند و اسامی مبارک «معصومه» و «علی» را برای خود برگزیدند.

حجت‌الاسلام والمسلمین ناصر پناهی، مدیر حوزه علمیه حضرت عبدالعظیم (ع) در گفت‌وگو با فارس، از تشرف یک مادر و فرزند مکزیکی به شریعت اسلام و مذهب تشیع خبر داد.

معصومه و علی، مادر و فرزند تازه مسلمان شده


حجت‌الاسلام پناهی ضمن اعلام این خبر افزود: «ربکا هیورتا» و فرزندش «آدالبرتو راموس»، ساعتی پیش در جوار آستان ملکوتی حضرت عبدالعظیم (ع) و با حضور جمعی از طلاب و اساتید حوزه علمیه حضرت عبدالعظیم (ع) شهادتین گفته و مسلمان شدند.

وی افزود: این دو نفر که اهل کشور مکزیک هستند، پیش از این مسیحی بوده، اما با بازدید از ایران اسلامی و پس از سفر به شهرهای اصفهان و قم، به دین اسلام و آئین تشیّع علاقه‌مند شده و در جوار بارگاه ملکوتی سیدالکریم (ع) به دین مبین اسلام گرویدند.

پناهی با بیان اینکه پس از تفهیم شرایط مسلمانی از طریق مترجم، مادر و فرزند مسیحی شهادتین را گفته و مسلمان شدند، افزود: این مادر و فرزند، پس از تشرف به دین اسلام، نام‌های متبرک «معصومه» و «علی» را برای خود برگزیدند.

مدیر حوزه علمیه حضرت عبدالعظیم (ع) تصریح کرد: در پایان این مراسم معنوی، دو جلد کلام‌الله مجید به زبان انگلیسی و کتابی در معرفی امام زمان (عج) به زبان انگلیسی به این تازه‌مسلمانان اهدا شد.

ظهر دیروز نیز یک فرد ژاپنی که پیش از این بودایی بود، از سوی حجت‌الاسلام مرتضی آقاتهرانی، نماینده مردم تهران و استاد اخلاق هیأت دولت به دین مبین اسلام و مذهب تشیّع تشرف یافته بود

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد