پایگاه تفریحی خلیج فارس آنلاین

جذابترین و جالبترین مطالب و عکس های روز

پایگاه تفریحی خلیج فارس آنلاین

جذابترین و جالبترین مطالب و عکس های روز

انتقاد ابطحی از ایده جمعیتی احمدی نژاد

خلیج فارس آنلاین : محمدعلی ابطحی با اشاره به مخالفت احمدی‌نژاد با شعار دو بچه کافی است، نوشت: واقعاً گاهی آقای احمدی نژاد بنام دین، حرفهایی می زند که سنتی ترین و یا عالیترین مقامات آخوندی هم کم می آورند.


 این عضو مجمع روحانیون مبارز در وبلاگش نوشته است:


از روزی که دوباره آقای احمدی نژاد مخالفت خود را با شعار ۲ بچه کافیه اعلام کرده اند، از نقطه نظرات گوناگون این نظر مورد نقد قرار گرفته است. عمده آنها به مسئله بی کاری و نبود امکانات و کیفیت زندگی اشاره کرده اند که همه آنها حرفهای قابل توجهی است. اما به دلیل اینکه در مسئله ادیان کار کرده ام و آخوند نیز می باشم، به این مسئله اشاره می کنم که در سمینارهای مختلف بین المللی ادیان یکی از مهمترین پزهایی که ما در مورد نقش روحانیت و دین و مسائل اجتماعی می دادیم این بود که در حوزه های مهم بشری روحانیت و دین تآٔثیرگذار است و مخاطبان عمومی فراوانی دارد که بیشترین تأثیر پذیری را از دین و نمایندگان دین دارند. مهمترین نمونه آن را در نقش روحانیت و دین در بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در ایران در مورد کمک به کشور در مورد محدود کردن جمعیت می‌شماردیم.

وی ادامه داد: واقعاً روحانیون سنتی در شهرها و روستا ها نقش مهمی ایفا کردند که مخاطبان خود را از تکثیر نسل پرهیز دادند و با تلاش چشمگیری توانستند این فرهنگ قدیمی جا مانده از تحجر دینی را که نباید جلو تکثیر اولاد را شرعاً گرفت، از اذهان دور کنند و برای ایران و آینده ی کشور جلو رشد بی رویه جمعیت را بگیرند. حالا این مهمترین دستاوردی که می شد در آن نقش روحانیت و دین را در مسائل اجتماعی و زیست محیطی مثال زد و می شد به آن در محافل بین المللی پز داد را هم میخواهند از بین ببرن

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد