پایگاه تفریحی خلیج فارس آنلاین

جذابترین و جالبترین مطالب و عکس های روز

پایگاه تفریحی خلیج فارس آنلاین

جذابترین و جالبترین مطالب و عکس های روز

سرگردانی‌ها در پروژه استخدام آموزش و پرورش

مدتی بود که داستان استخدام 40 هزار نفر در آموزش و پرورش نقل جمع‌ها شده است و خیلی از جوانان جویای کار به شدت پیگیر این موضوع هستند اما به نظر می‌آید آموزش و پرورش با اطلاع‌رسانی ناقص موجب سرگردانی مردم شده است.



از زمانی که وزیر آموزش و پرورش خبر استخدام 40 هزار نیروی جدید در آموزش و پرورش و به کارگیری رسمی 26 هزار معلم حق‌التدریس را داده است، جوانان زیادی پیگیر این موضوع هستند تا بتوانند وارد وزارتخانه عظیم آموزش و پرورش شوند.

هفته گذشته وزیر آموزش و پرورش خبر ثبت‌نام در آزمون استخدامی آموزش و پرورش را از 12 اردیبهشت داد و بر اساس این خبر، علاقه‌مندان شرکت در آزمون آموزش و پرورش آماده ثبت نام شدند.

نکته جالب در ثبت‌نام آموزش و پرورش این است که اطلاع‌رسانی بسیار ضعیف و پراکنده است و افرادی که وارد سایت این وزارتخانه می‌شوند، با مشکل کسب اطلاعات مواجه هستند.

سایت مرکز سنجش آموزش و پرورش به آدرس http://Aee.medu.ir نیز به هیچ عنوان باز می‌شود و لینک مربوط به این سایت که در صفحه اصلی آن قرار دارد، از ثبت‌نام کنندگان شماره کارت و رمز ورود می‌خواهد و نکته جالب‌تر اینکه در روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش هیچ کس نمی‌داند که باید چگونه ثبت‌نام کرد.

شاید بهتر بود وزارت آموزش و پرورش برای ثبت‌نام متقاضیان استخدام در آموزش و پرورش که تعداد زیادی هستند باید سیستم مناسبی را طراحی می‌کرد تا مردم سرگردان نشوند و حتی عده‌ای که به پرداخت وجه اقدام کردند و اکنون به دلیل عدم اطلاع‌رسانی کافی، نیاز به رشته آنان نیست، بتوانند هزینه پرداخت شده را پس بگیرند

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد