پایگاه تفریحی خلیج فارس آنلاین

جذابترین و جالبترین مطالب و عکس های روز

پایگاه تفریحی خلیج فارس آنلاین

جذابترین و جالبترین مطالب و عکس های روز

نشانی اینترنتی جدید طرح اطلاعات اقتصادی خانوار


 مدیرکل دفتر آمار و اطلاعات استانداری خراسان رضوی نشانی اینترنتی جدید برای ثبت نام در طرح جمع‌آوری اطلاعات اقتصادی خانوار را اعلام کرد.

ابراهیم میرخرسندی گفت: شهروندان و هم استانی‌ها نیاز به حضور در هیچ ‌یک از ادارات و مراکز دولتی ندارند و ثبت نام تنها از طریق سایت مرکز آمار ایران به نشانی www.yaraneh.amar.org.ir انجام می‌شود.


وی افزود: با توجه به اینکه اجرای قانون هدفمندکردن یارانه‌ها به‌ زودی در کشور آغاز می‌شود، لزوم ثبت نام برای کسانی که موفق به این کار نشده‌اند، بدیهی است.

مدیرکل دفتر آمار و اطلاعات استانداری خراسان رضوی بیان داشت: طی جدول زمان‌بندی که توسط مرکز آمار ایران منتشر شده است، شهروندان باید با مراجعه به سایت مرکز ملی آمار ایران نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

وی اظهار داشت: سرپرستان خانوارهایی که آخرین رقم سمت راست شماره ملی آنان 9 و هشت است، از 20/2تا 22/2 به مدت سه روز و کسانی که آخرین رقم سمت راست شماره ملی آنها هفت و شش است از تاریخ 23/2 تا 25/2 به مدت سه روز می‌توانند با مراجعه به این پایگاه نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

میرخرسندی گفت: همچنین سرپرستان خانواری که آخرین رقم سمت راست شماره ملی آنها پنج و چهار است، از تاریخ 26/2 تا 28/2 به مدت سه روز و آنهایی که رقم سمت راست شماره ملی آنان سه و دو است از تاریخ 29/2 تا 31/2 به مدت سه روز و شهروندانی که که رقم سمت راست شماره ملی آنان 1و 0 است از تاریخ 1/3تا 3/3 می‌توانند نسبت به ثبت نامشان اقدام کنند.

وی گفت: روستاییان استان هم با مراجعه به دفاتر ICT روستایی نسبت به ثبت خود اقدام کنند

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد