پایگاه تفریحی خلیج فارس آنلاین

جذابترین و جالبترین مطالب و عکس های روز

پایگاه تفریحی خلیج فارس آنلاین

جذابترین و جالبترین مطالب و عکس های روز

دام افتادن سناتور در حال دیدن تصاویر مستهجن

یک سناتور جمهوری‌خواه آمریکایی در حین برگزاری جلسه سنا در حال تماشای تصاویر مستهجن توسط دوربین‌های خبرنگاران به دام افتاد.

به نقل از خبرگزاری روسی "راشا تودی "، سناتور "مایکل بنت " سناتور جمهوری‌خواه ایالت فلوریدا در حالی در جلسه سنا به تله افتاد که مشغول تصاویر مستهجنی از زنان بود.


تصاویر ویدئویی از این صحنه توسط "سان‌شاین نیوز استیت " در حالی از وی گرفته شد که بنت بر روی کامپیوتر خود درحال تماشای تصاویر مستهجن بود با وجود آنکه سناتورهای دیگر در حال بحث در خصوص لایحه‌ای درباره سقط جنین بودند.

بنا بر این گزارش، این نماینده جمهوری‌خواه آمریکایی که نتوانسته بود هیچ اظهارنظری در این رابطه کند به "سانشاین استیت نیوز " اعلام کرد که تصاویری را که وی در حال تماشای آنها بوده است، توسط زنی که احتمالاً رئیس سابق یک دادگاه بوده است برای وی به وسیله ایمیل ارسال شده بود.

وی تأکید کرد: من فقط آنجا نشسته بودم، و در حالیکه آنها [سناتورهای دیگر] درباره لایحه سقط جنین بحث می‌کردند، خسته‌ شده بودم و من آن تصاویر را باز کردم و گفتم: خدای من. اینها دیگر چیست و سریع از صفحه خارج شدم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد