پایگاه تفریحی خلیج فارس آنلاین

جذابترین و جالبترین مطالب و عکس های روز

پایگاه تفریحی خلیج فارس آنلاین

جذابترین و جالبترین مطالب و عکس های روز

مردی سر زن ومادر و پدر زنش رابرید!

مردی سر زن ومادر و پدر زنش رابرید!
سرهنگ مراد جعفری، جانشین فرمانده انتظامی زنجان افزود: متهم به قتل به هویت «مرتضی – ج» 31 ساله در پی بروز اختلافات خانوادگی طی اقدامی جنون آمیز اقدام به قتل همسر و والدین وی کرده بود، پس از 72ساعت از سوی ماموران پلیس دستگیرشد.

وی ادامه داد: این حادثه در روز شنبه 11اردیبهشت‌ماه امسال در روستای «سعیدآباد» از توابع شهرستان ایجرود به وقوع پیوست که در پی آن، متهم پس از درگیری با همسرش، او و مادرزن و پدرزنش را با ضربات متعدد قمه به قتل رساند و سر این افراد را برید.

به گفته جانشین فرماندهی انتظامی زنجان با توجه به خروج متهم از روستا و عزیمت وی به استان گیلان، عوامل انتظامی به این استان اعزام شدند که متهم پس از آگاهی از این موضوع، بار دیگر به شهرستان ایجرود مراجعت کرد.

وی گفت: ماموران پلیس کلیه نقاط شناسایی شده در روستا را به صورت مکرر مورد بازرسی قرار دادند و در نتیجه «مرتضی» که در 5 کیلومتری روستا مخفی شده بود، شناسایی شد.

سرهنگ جعفری با بیان این که فرد موردنظر پس از آگاهی از محاصره خود توسط پلیس اقدام به خودکشی کرد، افزود: ماموران این متهم را دستگیر کردند که در حال حاضر «مرتضی» در یکی از بیمارستان‌های زنجان بستری است.

گفتنی است این فرد در سال گذشته با همسر خود علیرغم مخالفت والدینش ازدواج کرده بود که تنها با گذشت چند ماه با بروز اختلافات، درگیری‌ها آغاز شد و در نتیجه به قتل زن مقتول انجامید.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد