پایگاه تفریحی خلیج فارس آنلاین

جذابترین و جالبترین مطالب و عکس های روز

پایگاه تفریحی خلیج فارس آنلاین

جذابترین و جالبترین مطالب و عکس های روز

اضافه کردن Shutdown ، Drive Cleanup و .. به کلیک راست MY Compute

با استفاده از این ترفند بسیار جالب منوی کلیک راست مربوط به آیکون MY Computer به صورتی مفید و کاربردی تغییر پیدا می کند . با اجرای فایل رجیستری مربوط به این ترفند 6 گزینه جدید به منوی کلیک راست MY Computer اضافه خواهد شد که عبارتند از : Shutdown ، Control Panel ، Add/Remove  LogOff ، Drive Cleanup و Restart .( مطابق تصویر بالا ) .

به عبارتی دیگر اجرای فایل مربوط به این ترفند باعث دسترسی سریع تر به بخش های های ذکر شده خواهد شد و فقط کافیست بروی آیکون my computer کلیک راست کنید و گزینه مورد نظر خود را انتخاب کنید . البته می توان گزینه هایی دیگری همچون Service و  System Restore را به این منو اضافه کرد ولی چون کمی باعث شلوغ شدن این منو می شد به خاطر همین آن ها را در فایل رجیستری مربوط به این ترفند قرار ندادم .
در ضمن خیلی از دوستان در قسمت نظرات به این مسئله اشاره می کردند که نحوه انجام ترفند ها را به طور دستی و با بیان مسیر تغییرات در رجیستری آموزش بدم ، دوستان می توانند با کلیک راست بروی فایل رجیستری مربوط به این ترفند و انتخاب گزینه Edit مسیر تغییرات در رجیستری را مشاهده کنند و خودشان به صورت دستی این کار را انجام بدهند . اگر در این زمینه با مشکلی مواجه شدن می توانند در قسمت نظرات آنرا بیان کنند .

     دانلود فایل مربوط به ترفند

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد