پایگاه تفریحی خلیج فارس آنلاین

جذابترین و جالبترین مطالب و عکس های روز

پایگاه تفریحی خلیج فارس آنلاین

جذابترین و جالبترین مطالب و عکس های روز

دو ترفند بسیار مفید در رجیستری

امروز می خواهم برای دوستان دو ترفند بسیار مفید که با تغییر در رجیستری ایجاد می شود را معرفی کنم . فقط قبل از معرفی این دو ترفند باید نکاتی را بیان کنم . دوستانی که آشنایی کامل با رجیستری ندارند می توانند با دانلود کردن فایل مربوط به هر ترفند که آنها را خودم درست کردم و با یک کلیک ساده بروی فایل مربوطه تغییرات را در رجیستری اعمال کنند. همچنین دوستانی که آشنایی با رجیستری دارند و تمایل دارند ترفند ها را به صورت دستی در رجیستری اعمال کنند می توانند با کلیک بروی لینک {مشاهده کد } و با مشاهده مسیر تغییرات در رجیستری ، این کار را انجام دهند . در ضمن حتما قبل از انجام تغییرات بروی رجیستری ، از کل رجیستری یک نسخه پشتیبان تهیه کنید.

1- افزایش سرعت خاموش شدن کامپیوتر ( shut down) :

با اجرای این ترفند بسیارمفید کامپیوتر شما بسیار سریعتر خاموش (shut down) خواهد شد و من به همه دوستان اجرای این ترفند را توصیه می کنم زیرا وقتی با دوستانم در این زمینه صحبت می کنم اکثر آنها ار سرعت پایین خاموش شدن ویندوز گلایه دارند. فقط این نکته را بگم که بعد از اعمال تغییرات در رجیستری کامپیوتر را یکبار restart کنید تا تغییرات در رجیستری به صورت کامل اعمال شود .

   دانلود فایل  

2- اضافه کردن گزینه Empty recycle bin به منوی کلیک راست :

با اجرای این ترفند مفید دیگر لازم نیست حنما بروی آیکون Recycle Bin کلیک راست کنید و گزینه Empty recycle bin را انتخاب کنید و در واقع شما می توانید در هر جای desktop کلیک راست کنید و با انتخاب گزینه Empty recycle bin ، سطل آشغال را خالی کنید .

  دانلود فایل      

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد