پایگاه تفریحی خلیج فارس آنلاین

جذابترین و جالبترین مطالب و عکس های روز

پایگاه تفریحی خلیج فارس آنلاین

جذابترین و جالبترین مطالب و عکس های روز

غیر فعال کردن My computer در xp

غیر فعال کردن My computer در xp -- آموزش کامپیوتر و نرم افزار

امروز می خواهم اسکریپ ( script) بسیار جالبی با ویژوال بیسیک تهیه شده است  را به دوستان معرفی کنم و با این اسکریپ آیکون my computer ویندوز xp شما غیر فعال می شود یعنی در هیچ قسمت از ویندوز٬ شما نمی توانید آیکون my computer را پیدا کنید و با نبودن این آیکون امکان دسترسی به درایو ها نیز وجود نخواهد داشت . این اسکریپ می تواند بسیار کاربر داشته باشد از جمله اینکه مانع از دسترسی دیگران به اطلاعات موجود بروی درایو های شما می شود . نحوه کار با این اسکریپ بسیار ساده می باشد و شما بعد از دانلود این اسکریپ و با کلیک بر روی آن و تایید تغییرات مشاهده می کنید که آیکون My computer در هیچ یک از قسمت های ویندوز وجود ندارد .

برای برگشت به حالت اول فقط کافیست دوباره بروی این اسکریپ (script) کلیک کنید و تغییرات را تایید نمایید تا دوباره آیکون My computer در ویندوز xp مشاهده نمایید.

نکته بسیار مهم : حتما این اسکریپ را در My Documents و یا Desktop ذخیره کنید زیرا اگر آنرا در یکی از درایو های خود ذخیره کنید و بعد از غیر فعال کردن آیکون My computer به راحتی امکان دسترسی به آن درایو وجود ندارد و نمی توانید تغییرات را به حالت اول باز گردانید .

   دانلود(حجم:۱کیلوبایت) 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد