پایگاه تفریحی خلیج فارس آنلاین

جذابترین و جالبترین مطالب و عکس های روز

پایگاه تفریحی خلیج فارس آنلاین

جذابترین و جالبترین مطالب و عکس های روز

قدرتمندترین مرورگر اینترنت با Mozilla Firefox 3.6.10 Final

Mozilla Firefox 3.6.10 – Final  محصولی از کمپانی Mozilla مرورگری امن، مطرح، قدرتمند و با امکانات فراوان و سرعت بالاست. این مرورگر محبوب را به خاطر کیفیت و کارایی بالایش هم ردیف سایر مرورگرهای مطرح دنیا مانند Internet Explorer و Opera و شاید بهتر از آنها در بعضی امکانات نسبت به شده است.

بعضی از امکانات این مرورگر قدرتمند عبارتند از:
توانایی باز نمودن تمامی پنجره ها به صورت Tabbed Browsing تحت یک پنجره ی Firefox و توانایی جلوگیری از باز شدن پنجره های تبلیغاتی مزاحم به صورت Pop-up از جمله ویژگی های این مرورگر می باشد. امنیت بالا و جلوگیری از ورود Spyware ها و جاسوس ها به سیستم شما ویژگی برتر این نرم افزار است. مجهر به موتور قدرتمند جستجوی درونی می باشد و همچنین از سرعت بالا در دانلود فایل ها از اینترنت سود می برد، می تواند فایل های دانلود شده رو دسته بندی نموده و خودش در پوشه ای خاص ذخیره نماید! محیط زیبا همراه با امکانات فراوان از قبیل تغییر در شکل ظاهر و اضافه یا حذف نمودن Toolbar ها کار با فونت های مختلف و درشت و ریز کردن صفحه همچنین مجهز بودن به Theme های گوناگون بر زیبایی و توانایی این مرورگر افزوده است. Firefox با تمامی نسخه های ویندوز سازگار است.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Mozilla Firefox :
– سرعت بالا در بارگذاری صفحات
– دارای قابلیت Tabbed Browsing (باز شدن صفحات متعدد در یک پنجره)
– امنیت بالا در محیط نا امن اینترنت
– جلوگیری از خطرات احتمالی Spy-Ware ها و سارقان اینترنتی
– جلوگیری از باز شدن صفحات تبلیغاتی بی مورد (Popup – bloker)
– محافظت از پسوردها و رمز های عبور خصوصی و امنیتی
– زیبایی در طراحی
– دارای پوسته های مختلف
– قابلیت نصب پلاگین های مختلف برای عملکرد بهتر
– پشتیبانی از تمام نسخه های ویندوز از جمله ویندوز ویستا
– و …


نظرات 1 + ارسال نظر

آشنایی با سایتی که زندگی همه را دگرگون می کند
Leadadvertisers
این سایت از اصل تصاعد و همیاری بهره می گیرد و به شما کمک می کند تا یک پول کم را به پولی زیاد تبدیل کنید. محاسن و تفاوتهای آن نسبت به کارهای هرمی که غیر قانونی هستند مشخص است از جمله اینکه:
۱. هیچ پولی به سایت یا شرکتی پرداخت نمی شود و در نتیجه ارزی از کشور خارج نمی شود.
۲. به علت نداشتن تعادل یا بال چپ و راست هیچ بازنده ای وجود ندارد. فقط میزان درآمدها بسته به میزان فعال بودن افراد متفاوت می باشد.
۳. هیچ کس مادام در این بازی نیست و با ورود نفرات جدید؛ نفرات اول حذف می شن و همه فرصت کسب درآمد را دارند.( در برنامه های هرمی، فرد تا ابد در نوک هرم باقی می ماند و از حاصل دست رنج زیر مجموعه هایش درصد می گیرد!!)
۴. در کارهای هرمی درآمد چند نفر معدود به طور سرطانی زیاد می شود و از طرفی هزاران نفر مال باخته ی چند میلیون تومانی وجود دارند که شاکی می شوند. اما در اینجا هیچ کس مال باخته نیست و همه فرصت درآمد برابر البته متناسب با کارشان را دارند.
5. اینجا هیچکس پورسانت نمی گیرد .درصد نمی گیرد .همه با هم از درآمد یکسانی برخوردار می شوند .
خلاصه این کار یک بازاریابی است برای شرکتهایی که اسپانسر این سایت هستند . این شرکت ها عبارتند از : اپل ، اچ پی ، جنرال موتورز ، نایک هستند .سایت leadadvertisers وظیفه تبلیغات محصولات آنها را برای فروش بیشتر به عهده دارد . به همین منظور این سایت برای جلب بیننده و نمایش تبلیغات محصولات تولیدی شرکت های فوق الذکر روش کسب در آمدی را طراحی کرده است .سودی که این سایت می برد از محل درآمد شرکت هاست و هیچ پولی از مراجعین و اعضاء دریافت نمی کند . هر حال این فعالیت یک کار بسیار سالم است و این اشتباه است که کسی به دلیل اینترنتی بودن کار یا به خاطر طرف بودن بازاریاب با یک جمعیت تصاعدی، آن را به کارهای هرمی تشبیه کند!
همانطور که اشاره شد ،این کار یک بازاریابی است برای کمپانی های بزرگ دنیا که بصورت غیر مستقیم افراد را در سراسر جهان و به کمک قدرتمندترین ابزار ارتباطی جهان یعنی اینترنت، به خدمت میگیرند.
به کمک سایت leadadvertisers هرکس و با هر توانایی و به کمک اینترنت می تواند برای این شرکتها کار کند . در رابطه با این سایت سه نکته مهم وجود دارد که کاملا متفاوت و جدید است:
1- سایت leadadvertisers هیچ مبلغی بابت این خدمات از کاربران نمی گیرد و درآمدش از اسپانسرهاست، بنابر این هیچ ارزی از کشور خارج نمی شود.
2- پرداخت و دریافت پول توسط خود کاربران انجام می گیرد و به حساب کارت بانکی شان واریز می شود و سایت هیچ نقش و دخالتی در دریافت ها و پرداخت های افراد ندارد .
3- محدودیتی در تعداد نفرات و میزان درآمد شما وجود ندارد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد