پایگاه تفریحی خلیج فارس آنلاین

جذابترین و جالبترین مطالب و عکس های روز

پایگاه تفریحی خلیج فارس آنلاین

جذابترین و جالبترین مطالب و عکس های روز

برترین عکس ‌‌های خبری هفته

در هفته‌ای که گذشت ( 11 تا 17 سپتامبر) اخبار گوناگون بنا به اهمیت یا جذاب بودن مانند همیشه تیترهای رسانه های مختلف را تشکیل دادند.عکس ها بخش جذابی از رسانه های جهان را تشکیل می دهند.روزنامه لوفیگارو چاپ فرانسه ده عکس خبری برتر هفته گذشته را از گوشه و کنار جهان انتخاب کرده است.نگاهی به برترین عکس های خبری هفته. 28 شهریور 89 . منبع : روزنامه لوفیگارو


صحنه دیدنی تمرین‌های ضد تروریستی نیروهای ویژه چین در روز دوازدهم سپتامبر در محوطه‌ای مملو از گل و لای در فرودگاه بین‌المللی بایئون در استان گوانگژو در جنوب چین.


صحنه‌ای منحصر به فرد از تبادل آتش میان یک سرباز آمریکایی و شورشیان طالبان در نزدیکی روستای جلاور در دره ارغنداب در افغانستان در روز یازدهم سپتامبر.
این اتومبیلها با یکدیگر تصادف نکرده‌اند بلکه روز پانزدهم سپتامبر هفتاد و پنجمین سالگرد تاسیس سرویس امنیتی مقامات عالیرتبه فرانسه بود که مراسم بزرگداشت آن در موزه هوافضای فرودگاه بورژه در پاریس برگزار شد. به همین مناسبت نمایشهایی مشابه فیلمهای سینمایی توسط ماموران امنیتی نشان داده شد.
این صحنه یک جنگ فضایی نیست بلکه روز سیزدهم سپتامبر در میدان ترافالگار در شهر لندن مردانی لباسهای اسپارتان را به مناسبت آغاز سری جدید هالو به تن کردند.
تصویر تاسف آور اما دیدنی از یک پسربچه که عکس پدرش یکی از 33 معدنچی گرفتار در 700 متری عمق زمین را می‌بوسد.33 معدنچی درشیلی از 5 اوت تاکنون در اعماق زمین گرفتار هستند.
صحنه تماشایی بازسازی نبرد دریایی اینچئون در غرب سئول در روز پانزدهم سپتامبر. کره جنوبی شصتمین سالگرد بازپس گیری اینچئون را از تصرف نیروهای کمونیستی جشن گرفت.
روز پانزدهم سپتامبر در شهر کابل درگیری‌هایی میان ماموران پلیس و تظاهرکنندگان درگرفت که در جریان آن یک نفر کشته و پنج نفر مجروح شدند.
نواری از خشکی همراه با بقایای یک روستا در روز چهاردهم سپتامبر در ناحیه خیرپورشاه در ایالت سند و شش هفته پس از آغاز سیلابهای پاکستان.
یک مخالف ضد دولتی در روز چهاردهم سپتامبر با لگد به سپر یکی از ماموران امنیتی در مرکز شهر بانکوک پایتخت تایلند ضربه می‌زند.
صحنه نصب مجسمه برنزی غول پیکر اسب اثر نیک فیدیان گرین در ماربل آرچ در شهر لندن.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد