پایگاه تفریحی خلیج فارس آنلاین

جذابترین و جالبترین مطالب و عکس های روز

پایگاه تفریحی خلیج فارس آنلاین

جذابترین و جالبترین مطالب و عکس های روز

بحرانی: شکایتی از عوامل «مختارنامه» ندارم

http://www.zohafilm.ir/images/Gallery/Mokhtar/22.jpg

خلیج فارس آنلاین : مداح بوشهری خواننده تیتراژ پایانی سریال «مختارنامه» درباره شکایتش از عوامل این سریال گفت: در این خصوص شکایتی نداشته و ندارم و امیدوارم کار من مورد قبول خداوند و امام حسین (ع) باشد.


  صدیقه بحرانی که گوشه‌ای از اصغرخوانی او در عنوان‌بندی پایانی سریال مختارنامه شنیده می‌شود، در گفت‌وگو با واحد خبر صداوسیمای مرکز بوشهر گفت: این اصغر خوانی یا لالایی حضرت علی اصغر (ع) در سال 1382 در استودیو صداوسیمای مرکز بوشهر ضبط شد و فکر نمی‌کردم زمانی از آن در فیلم یا سریالی استفاده شود.

وی در ادامه افزود: زمانی که این نوا را در عنوان بندی پایانی سریال «مختارنامه» شنیدم، خدا را شکر کردم که اگر چیزی درباره امام حسین(ع) و طفل شش ماهه ایشان خوانده شده، این گونه مورد توجه قرار گرفته است؛ زیرا بوشهری‌ها به اصغر خوانی توجه و علاقه زیادی دارند.

صدیقه بحرانی درخصوص مطالبی که در برخی از سایت‌های اینترنتی مبنی بر شکایت او از عوامل سریال مختارنامه نقل شده گفت: در این خصوص شکایتی نداشته و ندارم و امیدوارم کار من مورد قبول خداوند و امام حسین (ع) باشد.

صدیقه بحرانی با ذکر خاطره‌ای گفت: فردی با من تماس گرفته و گفته است اصغر خوانی شما صحنه کربلا را در برابر چشمان ما زنده کرد، اصغر خوانی نوای دلم است. بنابراین بر دل می‌نشیند.

در مراسمی که به منظور قدردانی از این هنرمند بومی بوشهری در صداوسیمای این مرکز برگزار شد، تهیه کننده سریال مختارنامه و مدیر کل صداوسیمای مرکز بوشهر هدایایی به رسم یادبود به این هنرمند اهدا کردند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد