پایگاه تفریحی خلیج فارس آنلاین

جذابترین و جالبترین مطالب و عکس های روز

پایگاه تفریحی خلیج فارس آنلاین

جذابترین و جالبترین مطالب و عکس های روز

کشف 115کیلوگرم کراک در یک کارواش در بندرعباس

http://media.farsnews.net/Media/8603/Images/jpg/A0304/A0304667.jpg

خلیج فارس آنلاین : رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان هرمزگان از کشف 115 کیلوگرم کراک از یک کارواش در بندرعباس خبر داد.

سرهنگ سید احمد خدایی، با اعلام این خبر گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این استان با انجام کار اطلاعاتی و همکاری خوب مردمی یک مخفیگاه و مکان نگهداری مواد مخدر را در یک کارواش در سه راهی باباغلام بندرعباس شناسایی کردند.

وی افزود : پلیس در این رابطه پس از هماهنگی با مقام قضایی به محل اعزام و در بازرسی از محل مورد نظر، 115 کیلوگرم مواد مخدر از نوع کراک را کشف و ضبط کرد.

خدایی با اشاره به اینکه ماموران پس از حضور در محل مشاهده کردند که هیچ فرد یا افرادی در محل حضور ندارند، اظهار کرد: مواد مخدر کشف شده برای سیر مراحل قانونی به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان منتقل شد.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر هرمزگان خاطر نشان کرد: در یکی، دو سال گذشته نام ماده جدیدی در رسانه‌ها به میان آمده است که کراک نام دارد و بررسی‌های انجام شده نشان می دهد این ماده همان هروئین است که به شکل خالص‌تر و به صورت فشرده در آمده و در بازار خرید و فروش می‌شود که روش مصرف این نوع هروئین تدخین و دود کردن است و این ماده فوق‌العاده اعتیاد‌آور و قدرت اعتیاد‌آوری آن از هروئین معمولی تا چند برابر بیشتر است.

به گفته وی شایع‌ترین علائم مصرف کراک بی قراری، اسهال، درد استخوان و عضلات، استفراغ، بی خوابی و حرکات غیر ارادی در پاهاست.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد