پایگاه تفریحی خلیج فارس آنلاین

جذابترین و جالبترین مطالب و عکس های روز

پایگاه تفریحی خلیج فارس آنلاین

جذابترین و جالبترین مطالب و عکس های روز

ساخت بلندترین هتل جهان در «هنگ‌کنگ»

خلیج فارس آنلاین : بلندترین هتل جهان با 118 طبقه، گردشگران را به «هنگ‌کنگ» می‌کشاند.
کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند که با افتتاح بلندترین هتل جهان در مارس 2011 در شهر جزیره‌ای «هنگ‌کنگ» در «چین»، صنعت گردشگران این شهر زیبا متحول می‌شود.

به گزارش لاکشری مگزین، بلندترین هتل جهان که تا کمتر از یکسال دیگر در «هنگ‌کنگ» گشایش می‌یابد، 118 طبقه داشته و تا به حال عملیات ساخت 102 طبقه آن پایان یافته است.

این هتل «ریتزـ کارلتون» نام داشته و قرار است به عنوان یکی از هتل‌های لوکس جهان، یک استخر و باشگاه بدنسازی در آخرین طبقه خود داشته باشد.

در روزهای نخستین ماه نوامبر نیز نخستین هتل لوکس منطقه‌ی خود مختار «تبت» کشور «چین» که هتلی سازگار با محیط زیست است، در شهر «لهاسا» مرکز این منطقه گشایش یافت.

این هتل در زمینی به مساحت 32 هزار مترمربع، براساس آخرین فناوری‌ها در زمینه‌ی ساخت هتل‌های سازگار با محیط ‌زیست ساخته شده و برای گرمایش آن از انرژی خورشیدی و دیگر انرژی‌های پاک استفاده می‌شود،

در ماه آْگوست نیز نخستین هتل پنج‌ ستاره‌ی اسلامی در منطقه‌ی «وادی الکبیر» شهر مسقط ـ پایتخت عمان ـ گشایش یافت.

هدف از راه‌اندازی این هتل جذب گردشگران مسلمان، بویژه گردشگران کشورهای عربی حوزه‌ی خلیج فارس است.

در ماه جولای نیز رسانه‌های دولتی سوئد از ابتکار دولت این کشور در احداث هتلی در قلب جنگل در شمال این کشور خبر دادند.

این هتل که تمام اتاق‌هایش روی درختان ساخته شده در 60 کیلومتری مدار شمالگان و در جنگل‌های «هارادس» واقع شده و تمام اتاق‌های آن دارای سرویس بهداشتی هستند.

در اکتبر 2008 نیز برای جذب بیشتر گردشگر زمستانی به سوییس، هتل‌داران این کشور اقدام به ایجاد گونه‌ی جدیدی از هتل تحت عنوان «هتل صفر ‌ستاره» با استفاده از تانکر‌های سوختی کردند.

«هتل صفر ‌ستاره» از تعدادی تانکر فلزی حمل مواد سوختی تشکیل شده که داخل آن‌ها با الهام از مفاهیم هنر مدرن، تزیین شده است؛ ولی در آن، هیچ اثری از ابزارهای ارتباطی دنیای مدرن وجود ندارد.




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد