پایگاه تفریحی خلیج فارس آنلاین

جذابترین و جالبترین مطالب و عکس های روز

پایگاه تفریحی خلیج فارس آنلاین

جذابترین و جالبترین مطالب و عکس های روز

برادر صدام: ملت عراق مرا ببخشند، تقصیر طارق عزیز بود!

سایت خبری - تفریحی خلیج فارس آنلاین khalijefarsonline.comخلیج فارس آنلاین : «وطبان التکریتی» برادر صدام، در دادگاه از ملت عراق عذرخواهی کرد و از اینکه «احتمالا» حزب بعث به مدت 34 سال موجب ناراحتی عراقی ها شد، اظهار شرمندگی نمود!
به گزارش «تابناک»، این بعثی جنایتکار که علاوه بر ده ها منصب نظامی، رئیس زندان های مخوف عراق نیز به شمار می رفت، همه سیاست های سرکوب در عراق را به طارق عزیز وزیر امور خارجه صدام نسبت داد و افزود: «مهندس کشتار و شکنجه» در عراق، شخص طارق عزیز دست نشانده بیگانگان در عراق بود!


او که در جریان محاکمه نظامی سخن می گفت، افزود: من و برادرم صدام، همانند مردم عراق از گرسنگی رنج بردیم و بر خلاف طارق عزیز که همیشه به مسافرت های خارج از کشور می رفت و در مراکز تفریح سیگار برگ می کشید، در عراق ماندیم و به مردم خدمت کردیم و اگر اجازه دهید همچنان در خدمت مردم خواهم بود و...!

بنا بر این گزارش، قاضی محمد العریبی در این هنگام از او خواست تا بنشیند و به سخنان خود ادامه داد و افزود: خسته نباشید؛ کشور عراق از خدمات شما، برادرتان و حزب بعث به اندازه کافی بهره برده اند، شما فعلا استراحت کنید.

وطبان مقامات کنونی عراقی را به مردانی دراز کشیده و پا در آفتاب ـ یک ضرب المثل عراقی ـ توصیف کرد و ادامه داد: ما راه و روش خدمت به وطن را بیش از هر کسی می دانیم.

گفتنی است، «القدس العربی» در این باره نوشت: برای نخستین بار است که یک مقام عراقی بعثی، در حالی که می کوشد، نسبت به جنایات حزب بعث فرافکنی کند، این گونه از ملت عراق عذرخواهی می کند و این به این دلیل است که احتمالا او مطمئن شده که به زودی طناب دار را بر گردن خود خواهد دید؛ بنابراین، تلاش می کند، خود را از مرگ نجات دهد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد