پایگاه تفریحی خلیج فارس آنلاین

جذابترین و جالبترین مطالب و عکس های روز

پایگاه تفریحی خلیج فارس آنلاین

جذابترین و جالبترین مطالب و عکس های روز

نگرانی اعراب از تاسیس استان "خلیج فارس" در ایران

سایت خبری - تفریحی خلیج فارس آنلاین khalijefarsonline.comخلیج فارس آنلاین : منابع عربی با ابراز نگرانی شدید مدعی شدند: ایران می‌خواهد استانی به نام خلیج فارس تاسیس کند.
این منابع  بار دیگر با طرح ادعاهای پوچ و واهی درباره جزایر ایرانی خلیج فارس درباره مشخصات استان جدیدالتاسیس ایران نوشتند: این استان علاوه بر سه جزیره تنب کوچک و بزرگ و ابوموسی در بردارنده جزایر ایرانی پراکنده در خلیج فارس‌ است و قرار است مرکز ان جزیره ابوموسی باشد.


روزنامه ضدایرانی الوطن چاپ کویت در این زمینه مدعی شد: منابع خلیج فارس اقدام ایران را مبنی بر تاسیس استان جدید به نام خلیج فارس مخالف با تلاش های کشورهای خلیج فارس برای ایجاد ارتباط طبیعی و صلح امیز با ایران به شمار اوردند.

به ادعای این روزنامه کویتی به این ترتیب ایران می‌خواهد به اشغال جزایر سه گانه مشروعیت ببخشد!!! و به جزایر عربی بیشتری در اب های خلیج فارس سلطه پیدا کند و با طریق تغییر اسامی این جزیره ها و تبدیل کردن ان به مراکز صنعتی، گردشگری و نظامی، ماهیت انسانی و فرهنگی انها را تغییر دهد و همین مسئله باعث شده است که مقامات امارات، دست از ملاحظات خود بردارند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد