پایگاه تفریحی خلیج فارس آنلاین

جذابترین و جالبترین مطالب و عکس های روز

پایگاه تفریحی خلیج فارس آنلاین

جذابترین و جالبترین مطالب و عکس های روز

صدا و سیما باز هم یک طرفه به قاضی رفت + پسرفت بجای پیشرفت

سایت خبری - تفریحی خلیج فارس آنلاین khalijefarsonline.comخلیج فارس آنلاین : در جریان مراسم تودیع و معارفه وزیر خارجه و سرپرست جدید وزارت امور خارجه ، که بودن حضور منوچهر متکی برگزار شد ،‌ محمدرضا رحیمی ،‌معاون اول رئیس جمهور ،‌ادعاهایی درباره برکناری متکی از پست خود کرد که در بخش های مختلف خبری صدا و سیما ،‌بارها بر روی آنتن رفت.


در آن مراسم ،‌رحیمی در پاسخ به انتقاداتی مبنی بر این که چرا متکی بدین شکل برکنار شد ،‌مدعی شد که رئیس جمهور قبل از سفر متکی به سنگال ،‌ او را در جریان برکناری اش قرار داده بود! وی همچنین گفته بود که رئیس جمهور با متکی جلسه ای داشته و در آن درباره سمت جدیدش در دولت مذاکره شده و وزیر خارجه سابق ،‌ پس از رفع خستگی ،‌ با دیگر در سمت جدید با دولت کار می کند!(نقل به مضمون)

سایت خبری - تفریحی خلیج فارس آنلاین khalijefarsonline.com


در پی این سخنان ، ‌متکی که به وزیر صبور معروف بود - و ای بسا رحیمی نیز انتظار نداشت سخنانش با واکنش او مواجه شود - سکوتش را شکست و در گفت و گو با خبرگزاری مهر اعلام داشت که آنچه رحیمی در مراسم تودیع و معارفه گفته ،‌ کذب محض بود و او نه تنها در جریان برکناری اش نبوده ،‌بلکه مذاکره ای هم برای سمت جدید با هیچ کس نداشته است.

در چنین شرایطی انتظار می رفت ، ‌صدا و سیما که سخنان کذب رحیمی را بارها پخش کرد ،‌ تکذیبیه آن توسط متکی را نیز به اطلاع مردم می رساند.
با این حال ، ‌صدا و سیما ،‌ترجیح داد بار دیگر یک طرفه به قاضی برود و حرف های معاون اول رئیس جمهور را بی پاسخ بگذارد و توضیحات متکی را رسماً ‌سانسور نماید!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد