پایگاه تفریحی خلیج فارس آنلاین

جذابترین و جالبترین مطالب و عکس های روز

پایگاه تفریحی خلیج فارس آنلاین

جذابترین و جالبترین مطالب و عکس های روز

کلاهبرداری میلیاردی سه زن از 300 نفر

سایت خبری - تفریحی خلیج فارس آنلاین khalijefarsonline.comخلیج فارس آنلاین : سه کلاهبردار زن که با افتتاح موسسه ای قلابی اقدام به کلاهبرداری دومیلیارد تومانی از مردم کرده بودند به تلاش ماموران پلیس آگاهی شهرستان چالوس استان مازندران دستگیر شدند .
سرهنگ علی فقیه عبدالهی فرمانده انتظامی شهرستان چالوس ،از دستگیر سه زن که با تاسیس موسسه قرض الحسنه ای قلابی اقدام به کلاهبرداری از 300 نفر کرده بودند خبرداد.


فرمانده انتظامی شهرستان چالوس درتشریح این خبر گفت : در پی شکایت چند نفر از شهروندان مبنی براینکه افرادی به نام های " درخشنده " ،" آزیتا " و " زیبا " با تاسیس موسسه ای مالی اقدام به کلاهبرداری از مردم می کنندموضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت .

وی افزود : ماموران در تحقیقات خود متوجه شدند، این افراد به بهانه سرمایه گذاری در صندوق و اعطای وام های 3 تا 6 درصد اقدام به جذب سرمایه های مردمی کرده و با پرداخت چندین مورد جزئی با جذب اعتماد مردم در چندین شهر و شهرستان در استان مازندران وحتی استان های همجوار نیز اقدام به جذب مردم کرده اند .

فقیه عبدالهی در ادامه خاطر نشان کرد : این افراد همچنین باجعل عنوان و مهر دو موسسه مالی معتبر در آْن شهرستان حسابی مشترک در یکی از بانکهای دولتی شهرستان دایر کرده و با همین ترفند مبالغ دریافتی از مردم را درحساب های شخصی خود ذخیره می کردند .

فرمانده انتظامی شهرستان چالوس اظهار داشت : متهمان تاکنون به کلاهبرداری از سیصد عضو این موسسه به مبلغی در حدود دو میلیارد ودویست میلیون تومان اعتراف کردند .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد