پایگاه تفریحی خلیج فارس آنلاین

جذابترین و جالبترین مطالب و عکس های روز

پایگاه تفریحی خلیج فارس آنلاین

جذابترین و جالبترین مطالب و عکس های روز

افزایش نرخ کرایه تاکسی ها اعلام شد

سایت خبری - تفریحی خلیج فارس آنلاین khalijefarsonline.comخلیج فارس آنلاین : معاون عمرانی استانداری تهران افزایش نرخ کرایه حمل و نقل عمومی درون شهری و برون شهری را اعلام کرد.

محمد رضا محمودی در گفت‌وگو با فارس با بیان اینکه کرایه تاکسی‌ها در تهران به طور متوسط 15 درصد افزایش می‌یابد، گفت: کرایه تاکسی در شهرهای کوچک 20 درصد افزایش می‌یابد.


معاون عمرانی استانداری تهران به طرح هدفمندی یارانه‌ها اشاره کرد و گفت: کرایه اتوبوس‌ها و مینی‌بوس‌ها در کلانشهرها و غیر کلانشهرها 15 درصد افزایش می‌یابد اما کرایه اتوبوس‌های بلیتی که زیر نظر شهرداری تهران است افزایش نمی‌یابد.

به گفته محمودی، قیمت بلیت مترو تا پایان سال افزایش نمی‌یابد.

وی اضافه کرد: نرخ کرایه کامیون و کشندهای بار 10 درصد افزایش می‌یابد و همچنین نرخ کرایه اتوبوس‌های عادی درون‌شهری و برون‌شهری 15 تا 20 درصد بسته به نوع سوخت افزایش می‌یابد.

به گفته محمودی، نرخ کرایه وانت‌بارهای کلانشهرها 10 درصد و غیر کلانشهرها 15 درصد افزایش می‌یابد.

معاون عمرانی استانداری تهران در خصوص نرخ کرایه آژانس‌ها گفت: نرخ کرایه آژانس‌ها در تهران و کلانشهرها 15 درصد و در غیر کلانشهرها 20 درصد افزایش می‌یابد.

محمودی اضافه کرد: نرخ کرایه حمل و نقل برون‌شهری از فردا اجرایی می‌شود اما نرخ کرایه حمل و نقل درون‌شهری پس از تصویب شورای شهر و تأییدیه فرمانداری مربوطه اجرایی می‌شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد