پایگاه تفریحی خلیج فارس آنلاین

جذابترین و جالبترین مطالب و عکس های روز

پایگاه تفریحی خلیج فارس آنلاین

جذابترین و جالبترین مطالب و عکس های روز

آموزش نرم افزار TeamViewer

توجه : در ورژن 6 و جدید گزینه persentation در قسمتی مجزا قرار دارد



خوب نرم افزار را که نصب کردید با دابل کلیک بر روی آیکون آن وارد محیط  teaviewer  خواهید شد که به صورت شکل زیر میباشد.

        سایت خبری - تفریحی خلیج فارس آنلاین khalijefarsonline.com

اگر سرورها به درستی کار کنند در هنگامی که نرم افزار بالا می آید در قسمت سمت راست تصویر یک آی دی و پسورد نمایان میشود .لازم به ذکر است که با هر وارد شدن و خارج شدن از نرم افزار این آی دی و پسورد تفاوت خواهد داشت با آی دی و پسورد قبلی.

فرض میکنیم دوست شما هم در یک نقطه از ایران دارد با این نرم افزار بالا می آید و منتظر است شما به کامپوتر او وصل شوید و مشکلش را مرتفع کنید. برای شروع از او بخواهید id و password نشان داده شده در کادر آبی رنگ را برای شما بفرستد .شما آن را در  کادر سمت راست که  create session نام دارد وارد کنید .

در زیر کادر ID که باید در آن ID دوستتان را وارد کنید چهار گزینه وجود دارد .

                                سایت خبری - تفریحی خلیج فارس آنلاین khalijefarsonline.com

Remote support: اگر دایره کنار آن علامت زده شود شما می توانید به کامپوتر دوستتان وصل شوید.

Presentation: اگر این گزینه را انتخاب کنید دوست شما به کامپوتر شما هدایت خواهد شدو صفحه مانیتور شما را میبیند( در تمام حالتها شما و دوستان کاملا به دلیل تغییر در محیط دکستاپ متوجه حضور یا عدم حضور طرف مقابل خواهید شد).

File transfer: برای انتقال اطلاعات از کامپیوتری به کامپوتر دیگر استفاده میشود در این حالت درایو های هر دو کامپوتر برای شما مشهودند و عمل انتقال به راحتی صورت میگیرد و تنها بعد از اینکه عمل انتقال تمام شد به طرفی که دارید از ان اطلاعات را منتقل میکنید یک پیغام داده میشود پس کاملا احتیاط کنید و این مقاله را تا اخر بخوانید تا شما را راه نمایی کنم برای جلوگیری از انتقال اطلاعای بدون خواست شما. 

گزینه اخر را که همه میشناسید.

قسمت تنظیمات نرم افزار teamviewer: که بسیارمهم است آن را بدانید تا اطلاعات شخصی شما به سرقت نرود.

از منوی Extras وارد options شوید. از قسمت security در پنجره ای که در سمت راست باز مشود اگر در قسمت password یک رمز را وارد کنید در هنگام بالا آمدن نرم افزار دو پسورد نمایان میشود که از هر کدام که میخواهید میتوانید برای اتصال دوستتان به کامپیوتر خود استفاده کنید          

     سایت خبری - تفریحی خلیج فارس آنلاین khalijefarsonline.com

 

windows logon را در قسمت security دست نزنید و پیش فرض را تغییر ندهید.

برای امنیت بیشتر در دستیابی مزاحمان به پسورد در قسمت password strengh از منوی کشویی گزینه دوم یا سوم را انتخاب کنید.با اینکار پسوردی که در هنگام بالا آمدن نرم افزار نمایان میشود پیچیده تر خواهد شد.

در پایین این کادر قسمتی وجود دارد به نام Access Control که از همه مهم تر میباشد آن را بر روی Custom Setting قرار دهید و از دکمه پایین آن configure را بزنید پنجره ای باز میشود که شما با توجه به درجه اطمینان به طرف مقابل میتوانید گزینه ها را باز یا بسته نگه دارید. علی الخصوص اگر اطمینان کافی به طرف مقابل را ندارید یا به هر دلیل از سرقت اطلاعات هراسناکید file transfer و remote control را بر روی denied قرار دهید . حالا با خیالی راحت از نرم افزار استفاده کنید و من را هم دعا بفرمایید.  

       سایت خبری - تفریحی خلیج فارس آنلاین khalijefarsonline.com

 

 

      سایت خبری - تفریحی خلیج فارس آنلاین khalijefarsonline.com

منبع: +

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد