پایگاه تفریحی خلیج فارس آنلاین

جذابترین و جالبترین مطالب و عکس های روز

پایگاه تفریحی خلیج فارس آنلاین

جذابترین و جالبترین مطالب و عکس های روز

۴ کشته در تصادف ۲ پراید

سایت خبری - تفریحی خلیج فارس آنلاین khalijefarsonline.comخلیج فارس آنلاین : معاون عملیات پلیس‌راه کشور گفت: برخورد دو دستگاه خودروی سواری پراید در کرمان، چهار کشته و چهار مجروح بر جای گذاشت.

سرهنگ پرویز سیاح البرزی با بیان اینکه ۲۰ درصد از تصادفات روز گذشته را واژگونی به خود اختصاص داده است، گفت: عدم توجه به جلو، انحراف به چپ و تخطی از سرعت مطمئنه در صدر علل بروز تصادفات جاده‌ای قرار دارد.

وی در مورد مهمترین تصادفات در جاده‌های کشور با اشاره به برخورد سه دستگاه خودروی سواری ۲۰۶، پراید و پژو ۴۰۵ گفت: در این حادثه که در محور بیرجند بافق واقع در کرمان به علت تجاوز به چپ از جانب راننده ۲۰۶ رخ داد، ۵ تن راهی بیمارستان شدند.

معاون عملیات پلیس‌راه کشور گفت: در ساعت ۱۸ و ۴۵ دقیقه روز گذشته نیز برخورد دو دستگاه خودروی سواری پراید در محور جیرفت - کهنوج در استان کرمان موجب فوت ۴ تن و مجروح شدن ۴ نفر دیگر شد.

به گفته وی انحراف به چپ از جانب راننده یکی از خودروهای سواری پراید علت بروز این حادثه بوده است.

وی با بیان اینکه محور شمشک دیزین همچنان به علت ریزش برف و احتمال سقوط بهمن همچنان مسدود است، گفت:‌ تردد در گردنه ساعین در اردبیل به دلیل کولاک به کندی صورت می‌گیرد.

البرزی افزود: در جاده‌های کرج - قزوین، رشت - قزوین و اسالم به خلخال نیز به علت وجود مه غلیظ و افت فشار هوا تردد کلیه وسایل نقلیه به کندی صورت می‌گیرد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد