پایگاه تفریحی خلیج فارس آنلاین

جذابترین و جالبترین مطالب و عکس های روز

پایگاه تفریحی خلیج فارس آنلاین

جذابترین و جالبترین مطالب و عکس های روز

شوخی با تصاویر خبری ۲

وزیر بهداشت از طرح مامای همراه خبر داد.
سایت خبری - تفریحی خلیج فارس آنلاین khalijefarsonline.com
آقای دکتر: اِ ...، خانم دستجردی، اینه مامای همراه؟!
خانم وزیر: نه بابا، این خودکاره که سنگ نظر داره، همراه خودم دارمش تا چشمم نزنن با این همه فشار کارام.

در عملیاتی عظیم، چندین هزار نفر از اعضای شرکت‌های هرمی دستگیر شدند.
سایت خبری - تفریحی خلیج فارس آنلاین khalijefarsonline.com
خوب، اگه منم بودم، میلیارد، میلیارد پول مردم رو خورده بودم، اینجوری خدا رو شکر می‌کردم!

تعدادی از دانشجویان جلوی دفتر مرکزی دانشگاه آزاد تجمع معترضانه کردند.
سایت خبری - تفریحی خلیج فارس آنلاین khalijefarsonline.com
خانم پشت میکروفن: اگر چه من دانشجوی دانشگاه آزاد نیستم، که اگه بودم تا حالا اخراج شده بودم، ولی خوب، دانشگاه آزاد حق مسلم ماست و همه چیز تو همه جای دنیا به ما ربط داره!

دنیای هنر و تئاتر و بازیگری عجب دنیاییه!
سایت خبری - تفریحی خلیج فارس آنلاین khalijefarsonline.com
یه جا «آ تقی» میشی و تاکسی اوراق می‌رونی، یه جا هم این طور میشی یه جانی بالفطره


تصویر زیر مربوط به یک سایت خبری است که مشخص نیست چرا صداشون از این خبر بی نام و نشون «تابناک» در اومده!
البته خبرنگار «تابناک» هرقدر سعی کرد با تلفن این دوستان تماس بگیره، نشد که نشد
سایت خبری - تفریحی خلیج فارس آنلاین khalijefarsonline.com

رئیس سازمان ثبت اسناد کشور از تک برگی شدن اسناد خبر داد.
سایت خبری - تفریحی خلیج فارس آنلاین khalijefarsonline.com
با تشکر از مسئولان محترم، کار خوبیه. چون قبلا این جاعل‌ها تو زحمت می‌افتادن تا بخوان 20 تا صفحه از یک سند رو جعل کننن، الان دیگه نیاز نیست؛ جعل یک صفحه کافیه!

جداسازی اماکن در قم در به شدت در حال اجراست.
سایت خبری - تفریحی خلیج فارس آنلاین khalijefarsonline.com
من بانوان باحجاب رو متوجه شدم، اما خواهران بدون هویت رو متوجه نشدم. شما چی؟

مسابقه گریاندن کودکان در ژاپن اجرا شد.
سایت خبری - تفریحی خلیج فارس آنلاین khalijefarsonline.com
البته باید اسم این مسابقه به مسابقه زهر ترک کردن و دق دادن باشه، ولی خوب دیگه

راستی این هم واکنشی به ایجاد ستون طنز در صفحه اجتماعی تابناک
سایت خبری - تفریحی خلیج فارس آنلاین khalijefarsonline.com
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد