پایگاه تفریحی خلیج فارس آنلاین

جذابترین و جالبترین مطالب و عکس های روز

پایگاه تفریحی خلیج فارس آنلاین

جذابترین و جالبترین مطالب و عکس های روز

طائب: هیچ کس نباید علیه وزرا در زمینه مفاسد اقتصادی حرفی بزند

سایت خبری - تفریحی خلیج فارس آنلاین khalijefarsonline.comخلیج فارس آنلاین : حجت الاسلام مهدی طائب با بیان این که در شرایط بین المللی حساس کنونی نباید به مسائل فرعی پرداخت، گفت: هیچ کس نمی تواند علیه وزرای موجود در زمینه مفاسد اقتصادی سخنی بگوید.

به نقل از رسا، حجت الاسلام مهدی طائب، استاد حوزه و دانشگاه در جلسه هفتگی خود در حسینیه جوادالائمه (ع) تهران اظهار داشت: اگر آقای رحیمی معاون اول رئیس جمهور مفاسد مالی دارد همه به زمان قبل از احمدی نژاد برمی گردد. البته اگر این موضوع درست است خوب مرگ یک بار شیون هم یک بار و بیایند موضوع را بررسی کنند.

وی افزود: به نظر می رسد برخی این موضوع را کش می دهند که در آن قصد قربتی نیست و می خواهند نشان دهند که این دولت هم مانند دولت های قبل دارای مفاسد اقتصادی و دولت فاسدی است.

حجت الاسلام طائب تصریح کرد: هیچ کس نمی تواند علیه وزرای موجود در زمینه مفاسد اقتصادی سخنی بگوید.

وی ادامه داد: دیدیم در سایت "الف" که مرتبط با جناب آقای توکلی است مدام به این موضوع پرداخته می شود که باید سوال کرد آقای توکلی به دنبال چه چیزی است و در وضعیتی که ما از نظر سیاست خارجی بسیار شرایط حساسی داریم نباید موضوع رحیمی را اینقدر بزرگ کنیم.

عضو شورای مرکزی جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی در پاسخ به این سوال که مگر قرآن نمی فرماید که ذکر انسان را به خدا می رساند پس چرا خوارج که مدام با ذکر و نماز همراه بودند منحرف شدند گفت: ذکر رحمن، نماز و روزه است اما نماز با ذکر برابر نیست و نماز بدون ذکر معنا ندارد و خوارج نه ذکر داشتند و نه نماز.

وی درباره اجرای نمایش "هدا گابلر" گفت: این وزارت ارشاد است که به این تئاتر اجازه اجرا داده است و خود باید پاسخگو باشد.

حجت الاسلام مهدی طائب یادآور شد: وقتی آقای صفارهرندی به وزارت ارشاد آمدند به دیدار مقام معظم رهبری رفتند و ایشان به آقای صفار فرمودند «آقای صفار این وزارت ارشاد را باید پاکش کنید و باید آن را زیر آب ببرید و غسل دهید».

وی افزود: این وزارت ارشاد ادامه همان وزارت فرهنگ و هنر زمان طاغوت است و مبنای دینی ندارد.

این استاد حوزه و دانشگاه درباره رحیمی و مشایی گفت: نظام ما هیچ لطمه ای از این ها نمی بیند. چون آقای رحیمی فقط حرفهایشان اذیت کننده است وگرنه آنها صبح تا شب می دوند و کار می کنند. آقای مشایی هم هر وقت خواسته کاری کند، جلویش سدی ایجاد شده است.

نظرات 1 + ارسال نظر
آپلودفا 1389/10/29 ساعت 15:26 http://uploadfa.net

آپلود فارسی
آپلود نا محدود فایل
آپلود فایل،عکس،فایل زیپ،آهنگ،فایل پی دی اف و.......
آپلود همزمان 15 فایل
آپلود با لینک مستقیم
آپلود همزمان 30گیگا بایت
آپلود فایل ها:
JPEG,JPG,GIF,PNG,ICO,BMP,ZIP,RAR,MP3,MP4,WMA,WMV,JS,TXT,CSS,XML,PDF, .AVI, .3GP, .SWF, DOC, MKV,M4V,FLV, and 7Z
و....
مکانی مناسب برای به اشترک گذاری فایل های شما
به ما سر بزنید
www.uploadfa.net

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد