پایگاه تفریحی خلیج فارس آنلاین

جذابترین و جالبترین مطالب و عکس های روز

پایگاه تفریحی خلیج فارس آنلاین

جذابترین و جالبترین مطالب و عکس های روز

۱۵ زن و دختر، قربانی رمال متجاوز

سایت خبری - تفریحی خلیج فارس آنلاین khalijefarsonline.comخلیج فارس آنلاین : مرد رمالی که به بهانه بخت‌گشایی و دعانویسی ۱۵ زن و دختر را مورد آزار و اذیت قرار داده است، از سوی ماموران پلیس آگاهی استان تهران دستگیر شد.

مرد رمال با تبلیغات گسترده و شناسایی قربانیان در مراکز خرید، هنگامی که قصد اغفال یک زن دیگر را داشت، دستگیر شد.
سرهنگ یارندی، معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان تهران در ارتباط با پرونده اتهامی مرد شیاد گفت: به دنبال گزارش‌های مردمی در ارتباط با فعالیت یک رمال در شهرستان کرج که زنان و دختران را اغفال و از آنها سوءاستفاده می‌کند، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

یارندی افزود: پس از بررسی این گزارش، ماموران در یک قرار ملاقات صوری با مرد رمال وارد خانه او شدند و متهم را که در حال اغفال یک زن جوان بود، دستگیر کردند.

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان تهران افزود:‌ ماموران در بازرسی از خانه مرد رمال، انواع لوازم و ادوات رمالی، تعداد زیادی عکس زن و دختر، پوست حیوانات، انواع سنگ‌ها و کتاب‌هایی با خطوط عجیب و غریب را کشف و ضبط کردند.

اعتراف تکان‌دهنده

یارندی ادامه داد: با انتقال متهم به پلیس آگاهی، وی در اعترافات تکان‌دهنده‌ای عنوان کرد، پس از تبلیغات گسترده در محله‌های مختلف، زنان و دخترانی را که عمدتا به خاطر بخت‌گشایی به خانه‌ام می‌آمدند، فریب می‌دادم و وانمود می‌کردم آنها از سوی نزدیکان و بستگان خود طلسم شده‌‌اند و تاکنون بیش از ۱۵ زن و دختر را اغفال کرده و مورد آزار و اذیت قرار داده‌ام.

جرایم دیگر

یارندی تصریح کرد: با ثبت اعترافات متهم که تنها سواد خواندن و نوشتن دارد، ۲ نفر از شاکیان شناسایی شده‌اند. تلاش برای شناسایی دیگر قربانیان ادامه دارد.وی یادآور شد: بررسی سوابق متهم مشخص کرد وی علاوه بر رمالی، در زمینه جعل کارت پایان خدمت و خرید و فروش وام‌های تقلبی نیز سابقه داشته و مبالغ گزافی از مردم کلاهبرداری کرده است.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد