پایگاه تفریحی خلیج فارس آنلاین

جذابترین و جالبترین مطالب و عکس های روز

پایگاه تفریحی خلیج فارس آنلاین

جذابترین و جالبترین مطالب و عکس های روز

نادران: دلیل احضار نشدن رحیمی به دادگاه پافشاری رئیس جمهوراست

سایت خبری - تفریحی خلیج فارس آنلاین khalijefarsonline.comخلیج فارس آنلاین : شاید رییس جمهور از مستندات پرونده معاون اول خود مطلع نباشند اما مستنداتی که از ایشان هست و بنده اطلاع کافی دارم، آنقدر هست که آقای رحیمی را ملزم کند که برود و از خودش دفاع کند. استدعای من این است که این مسئله را به مسایل دیگر کشور پیوند نزنند و سیاسی هم نکنند.


آینده نوشت:نماینده تهران در مجلس گفت: پافشاری رییس جمهور باعث شد عدالت اجرا نشود و عدم احضار رحیمی نیز به همین دلیل است.

الیاس نادران که دو هفته پیش در برنامه ای تلویزیونی بدون ذکر نام معاون اول رئیس جمهور و تنها با ذکر مسئولیتش در ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی، موجی از انتقادات چهره های دولتی را به جان خرید این هفته نیز گفت ناگفته های خیلی زیاد دارم و در گفت وگو با هفته نامه یالثارات اظهار داشت: در حالی که افکار عمومی از رییس جمهور به عنوان کسی که مدعی عدالت خواهی است انتظار دارند تا اجازه دهد قوه قضاییه بدون ملاحظه اقداماتش را آغاز کند.

وی افزود: شاید رییس جمهور از مستندات پرونده معاون اول خود مطلع نباشند اما مستنداتی که از ایشان هست و بنده اطلاع کافی دارم، آنقدر هست که آقای رحیمی را ملزم کند که برود و از خودش دفاع کند. استدعای من این است که این مسئله را به مسایل دیگر کشور پیوند نزنند و سیاسی هم نکنند.

نماینده مردم تهران با بیان اینکه اصل مسئله برایم روشن شدن موضوع است و تفاوتی نمی کند که به عنوان شاکی، شاهد یا متهم احضار شوم، اذعان داشت: جهت تنویر افکار عمومی و اینکه احیانا آقای رییس جمهور به دلیل مشغله کاری متوجه نشدند، اعلام می کنم پیرو شکایت آقای رحیمی از من مبنی بر نشر اکاذیب، افترا و توهین، بنده دو نوبت در شعبه بازپرسی دادگاه کارکنان دولت حاضر شده ام. همچنین در شعبه ۷۶ دادگاه کیفری استان تهران حضور پیدا کرده ام و استنباطم از مذاکرات جلسه این است که رای برائت به نفع من صادر می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد