پایگاه تفریحی خلیج فارس آنلاین

جذابترین و جالبترین مطالب و عکس های روز

پایگاه تفریحی خلیج فارس آنلاین

جذابترین و جالبترین مطالب و عکس های روز

ده نمکی: «اخراجی ها 3» از فردا آماده نمایش می شود

سایت تفریحی خلیج فارس 4fun.sub.irخلیج فارس : تهیه کننده و کارگردان فیلم سینمایی «اخراجی ها 3» با عذرخواهی از مخاطبان این فیلم که نتوانستند روز گذشته اخراجی ها را از سینماهای مردمی جشنواره ببینند، گفت: «اخراجی ها 3» از فردا آماده نمایش است.

 

به نقل از روابط عمومی پروژه سینمایی «اخراجی ها 3»، مسعود ده نمکی با بیان مطلب فوق اظهار داشت: قرار بود از روز گذشته نمایش فیلم در سینماهای مردمی جشنواره آغاز شود اما به دلیل طولانی شدن مراحل فنی این کار صورت نگرفت و با وجود جمعیت فراوانی که در صف های سینماها به انتظار نمایش فیلم بودند اما شرمنده آنها شدیم و از این بایت باید عذرخواهی کنم.
وی افزود: تا همین امروز (یکشنبه 24 بهمن) بی وقفه مشغول کار بر روی مرحله نهایی صدا و موسیقی فیلم بودیم که خوشبختانه مراحل فنی به پایان رسید و از روز دوشنبه «اخراجی ها 3» آماده نمایش خواهد شد.
ده نمکی در توضیح بیشتر درخصوص میزان استقبال مخاطبان از «اخراجی ها 3» گفت: جمعیتی که روز گذشته برای دیدن فیلم پشت درب سینماها صف بسته بودند نشان دهنده علاقه ای است که مردم به تماشای فیلم دارند و امیدوارم از فردا که فیلم آماده نمایش است و طبق جدول اکران ان در سینماهای مردمی آغاز خواهد شد بتوانیم رضایت خاطر مخاطبان را جلب کنیم.
بنابراین گزارش، فیلمبرداری «اخراجی ها3» پس از 45 جلسه کار روز دوشنبه 27 دی ماه با بازی محمدرضا شریفی نیا، لیلا اوتادی، نیما شاهرخ شاهی و ابوالفضل همراه در ستاد حاجی گرینف به پایان رسید.
در طی 45 جلسه فیلمبرداری در مجموع بیش از 30 بازیگر مطرح و بیش از 2هزار هنرور در سکانس های مختلف مقابل دوربین «اخراجی ها3» قرار گرفتند.
امین حیایی، اکبر عبدی، محمدرضا شریفی نیا، حسام نواب صفوی، رضا رویگری، سیدجواد هاشمی، یوسف صیادی، علی دهکردی، قاسم زارع، سپند امیرسلیمانی، فخرالدین صدیق شریف، امیر نوری، محمود مقامی، سیروس کهوری نژاد، ابوالفضل همراه، ماشاالله شاهمرادی زاده، لیلا اوتادی، بهنوش بختیاری،مریم کاویانی، رز رضوی، مریم سلطانی، حلیمه سعیدی و شهربانو موسوی بازیگران این فیلم هستند.
در خلاصه داستان «اخراجی ها3» آمده است: جنگ تمام شده، اخراجی ها و دیگر هم رزمانشان به شهر برگشتند و هر کس در پی کسب و کاری است، یک برنامه زنده تلویزیونی در تلاش است تا تعدادی از آن رزمندگان را برای حضور در یک برنامه دعوت کند، شرایط نامساعد حال یکی از این همرزمان او را راهی بیمارستان میکند، اما براثر حوادثی در سطح شهر دیر به بیمارستان میرسد و تا پای شهادت پیش میرود و این بهانهای برای حضور همرزمان سابق در بیمارستان میشود که حالا هر یک شان وشخصیتی جدید دارند و ...
سایر عوامل تولید این فیلم عبارتند از نویسنده وکارگردان: مسعود ده نمکی، دستیار اول کارگردان: نورالدین گودرزی، مدیر برنامه ریزی: فروزان جلالی، مدیر فیلمبرداری: فرشاد گل سفیدی، طراح چهره پرداز: ایمان امیدواری، طراح صحنه و لباس: حسن روح پروری، صدابردار: بابک اخوان، صداگذار: سیدعلیرضا علویان، تدوین: میثم هاشم زاده، موسیقی: بهنام ابطحی، منشی صحنه: فتانه محسنی، عکاس: بابک برزویه، مدیرتولید: مهدی بدرلو، مدیر تدارکات: علیرضا همت، روابط عمومی: احسان هوشیارگر- الهه گودرزی، مجری طرح: محمدرضا شریفی نیا و تهیه کننده: مسعود ده نمکی.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد