پایگاه تفریحی خلیج فارس آنلاین

جذابترین و جالبترین مطالب و عکس های روز

پایگاه تفریحی خلیج فارس آنلاین

جذابترین و جالبترین مطالب و عکس های روز

حمله شیر به یک کودک شش ساله

سایت تفریحی خلیج فارس 4fun.sub.irخلیج فارس : چند وقت پیش تو یکی از روزنامه ها خبر از حمله شیری به یک کودک شش ساله آمده بود. ظاهرا کودک نزدیک قفس شیر بوده که آقا شیره اورا زخمی می کند.

بقییه خبر را در گفتگوی یکی از خبرنگاران با آقا شیره بخوانید:

آقا شیره خسته نباشید. می توانم کمی مزاحمتان شوم؟

ولمان کن بابا! حوصله نداریم. اعصابمان به اندازه کافی خرد است، شما دیگه بدترش نکن

چرا اعصابتان خرد است؟ خدا بد ندهد!

هِی ... چی بگم جوان. زَنمو از من جدا کردن و بردن تو یک قفس دیگه. هرچی به مسئولین باغ وحش گفتم: بابا، اون زنمه، بذارین پیش خودم بمونه.آخه شما به ناموس من چیکار دارین؟ به خرجشان نرفت که نرفت. انگار نه انگار که خودشان خواهر و مادر دارن.

خب حالا که طوری نشده، زنتان- ببخشید خانمتان چند وقتی دور از شما زندگی می کند، قدر شوهر را می فهمد.

نه آقا مشکل من فقط این نیست، چند سالی هم می شود که از بچه ام دور هستم. بچه ام توی یکی از جنگلهای آفریقا مانده، خیلی وقت است که از او خبر ندارم. قرار بود با دختر همسایمان ازدواج کند. فکر می کنم الان دیگر نوه هم دارد.

به مبارکی پس شما پدر بزرگ هم هستین؟

ای بابا دست رو دلم نذار، قضیه امروز دیگه قوز بالا قوز شد.

راستی این قضیه حمله ی شما به یک بچه شش ساله چیه؟

والا به خدا تقصیر من نبود . تقصیر مردم هست که بچه هاشون تربیت ندارند. بچه ی نیم وجبی آمده دم قفس هی برای من زبان در می آورد، هرچی بهش گفتم بچه جان خجالت بکش من جای پدر تو هستم، این کارها را نکن من اعصابم خرد است، مشکل خانوادگی دارم ... خلاصه هرچه گفتم گوش نکرد منم مجبور شدم تنبیهش کنم.

فکر نمی کنید کمی خشونت به خرج داده اید؟ طفلک آن بچه نزدیک بود به کام مرگ برود!!

نه آقا ... این حرفا چیه؟ بچه ها باید تربیت داشته باشن.

خب شما می توانستی این را پدرانه به او بگویی نه اینکه وحشی بازی در آوری ، اینجا که جنگل نیست!

مثل اینکه تو هم دست کمی از آن بچه نداری. مثل آدم صحبت کن، در ضمن اونجا دم در بده بفرما تو تا بفهمی با کی طرفی!

جمعش کن بابا !!

(شیر نعره ای می کشد) آی ... نفس کش ...

 

چند روز بعد ...

در بیمارستان:

بینندگان عزیز ما امروز به بیمارستان آمده ایم تا با خبر نگاری که مورد حمله شیری قرار گرفت و بشدّت مجروح شده گفت و گویی داشته باشیم ...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد