پایگاه تفریحی خلیج فارس آنلاین

جذابترین و جالبترین مطالب و عکس های روز

پایگاه تفریحی خلیج فارس آنلاین

جذابترین و جالبترین مطالب و عکس های روز

رمان عشقی عاطفی

سایت تفریحی خلیج فارس : رمان ایرانی برای موبایل,که نام آن پنجره نوشته فهیمه رحیمی برای موبایل آماده شده است.این رمان بسیار خواندنی و زیبا و جذاب میباشد که از سایت یک موبایل به صورت جاوا برای دانلود قرار گرفته است...و نیز این کتاب با پرنیان تهیه شده است.
بخشی از این رمان زیبا(نوشته پشت جلد):
ایستاده بودم منتظر به امید دستی که پنجره ام را بروی روشنایی باز کند و تو آن را گشودی با سخاوت خورشید و رحمت باران.
دانه ام را از کویر نادانی برون آوردی و در دشت علم رویاندی. من با دستهای تو بارور شدم و رشد کردم تو مرا به انتهایدشت بردی در آنجا اقاقیهایی دیدم که نور می پاشیدند و از دیار شب گذر می کردند.
تو یک اقاقی به دستم دادی و راهم را روشن نمودی اینک ما ایستاده ایم. من و تو، تا که باز کنیم پنجره بسته را بر روی طالبان نور. روبرویمان دریچه ای است که بدشت روشنایی گشوده می شود.
کتاب پنجره در مورد یک دختر دبیرستانی احساساتی میباشد که عاشق دبیر خود شده است...


رمان پنجره

برای دانلود بر روی ادامه مطلب کلیک کنید

ویراشگر.com دانلود - Download Link
yekmobile.com   حجم :420 کیلوبایت
پسورد :  
www.yekmobile.com 
  منبع  

قابل اجرا برروی تمام گوشی های دارای پلتفرم جاوا مانند : بیشتر گوشی های  نوکیا و سونی اریکسون و سامسونگ و ال جی و.....
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد