پایگاه تفریحی خلیج فارس آنلاین

جذابترین و جالبترین مطالب و عکس های روز

پایگاه تفریحی خلیج فارس آنلاین

جذابترین و جالبترین مطالب و عکس های روز

دستور کلیسا بر جلوگیری از ارائه غذای حلال

سایت تفریحی خلیج فارس 4fun.sub.irسایت تفریحی خلیج فارس : کلیسای انگلستان به مدارس خود در سراسر این کشور دستور داده است تا از سرو غذاهای غیر حلال به دانش‌آموزان مطمئن شوند. این بخش‌نامه، پس از آن صادر شد که خبری مبنی بر ارائهٔ گوشت‌های ذبح‌شده طبق دستور اسلام در بعضی مدارس مسیحی منتشر شد.


به گزارش دیلی میل، مسئولین کلیسای انگلستان معتقدند که استفاده از گوشت حلال، به‌طور مؤثری باعث «گسترش قوانین شریعت اسلام» در بریتانیا می‌شود.

هم‌چنین، بخش مالی کلیسا تحت فشار است تا میلیون‌ها پوند سرمایه‌گذاری خود در سوپرمارکت‌هایی که گوشت‌های حلال را علامت‌گذاری نمی‌کنند، بازپس گیرد.

مدتی پیش از این خبری مبنی بر توزیع گستردهٔ مواد غذایی حلال در مدارس، بیمارستان‌ها، بارها و باشگاه‌های ورزشی انگلستان منتشر شد. بنا به این گزارش، تمامی مواد غذایی حاوی گوشت‌ مرغ و بره که در استادیوم Wembley به طرفداران تیم‌های ورزشی فروخته می‌شده است، به‌ طور مخفیانه بر اساس قوانین ذبح در شریعت اسلام تهیه شده‌اند.

این مسئله، هم‌چنین اعتراض بعضی از حامیان حقوق حیوانات در انگلستان را در پی داشته است، چرا که حیوانات پیش از ذبح معمولا بی‌حس نمی‌شو

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد