پایگاه تفریحی خلیج فارس آنلاین

جذابترین و جالبترین مطالب و عکس های روز

پایگاه تفریحی خلیج فارس آنلاین

جذابترین و جالبترین مطالب و عکس های روز

وزیر کار : ایران تنها کشور دنیاست که گرسنه گرسنه ندارد + طنز

سایت تفریحی خلیج فارس 4fun.sub.irسایت تفریحی خلیج فارس : شیخ الاسلامی پس از این به خانواده هایی اشاره کرد که تا پیش از این از وضعیت مالی خوبی برخوردار نبودند اما با اجرای هدفمندسازی یارانه ها و مبالغی که در اختیار آن ها قرار می گیرد، وضع آن ها به قدر خوب شده است که مثلا به دنبال پروانه ساخت یک ساختمان می روند. در اینجا بود که وی بیان کرد: «ایران تنها کشوری است در دنیا که گرسنه ندارد و سر گرسنه به بالین نمی گذارد.»

۱- خوب معلوم میشه از الان هر زنی خودفروشی کنه از شکم سیریه و پرخوری و تجمل گرایی . اره دیگه این 1 میلیون (طبق امار خود مسئولین) زن خیابونی تا قبل یارانه ها برای پول و رفع گرسنگی و اوردن یه لقمه برای زن و بچشون تن فروشی میکردن ولی به برکت یارانه ها این شغلشون تبدیل به سرگرمی شده چون هنوز همون 1 میلیون تو خیابونن میگی نه با ماشین 10 به بعد برو تو خیابون خودت بشمر تا صبح !


2- گویی مبلغ یارانه ها باید نفری 800 هزار تومن باشه نه 80 هزار چون با این حسابه که میشه پروانه ساخت ساختمان گرفت و اپارتمان سازی کرد وگرنه اقای وزیر که شوخی نداره با ما بیاد مزاح کنه . دوستان بپرسید شاید موقع واریز یارانه ها یه صفرش افتاده . ما هم که بدشانس دنیا اومدیم کلا خوش به حال برخی بچه وزیر دنیا میان.


3- خوب گویی اقای وزیر وقت سر خاروندن ندارن چه برسه به پیگیری اخبار رسانه ها و لابد این اخبار هم برای تضعیف دولت و کذب محض است یا شاید هم الان با واریز یارانه ها تو راهروهای شهرداری دنبال مجوز اپارتمانشون هستند .

زنان کارتن خواب زیر پوست شهر 9/11/1389

زنان کارتن خواب در تهران و تزلزل خانواده ها 3/11/1389


4- اینقدر پول یارانه ها زیاده که ادم نمیدونه چجوری خرجش کنه هی هر چی خرج هم میکنیم تموم نمیشه باز میبینی تو حسابت پول هست جل الخالق کار خدا رو میبینی چیزی که امام زمان (عج) مدیریتش کنه همینه دیگه


5- جناب وزیر شما دولتی ها که زندگی ما رو با یارانه ها از اینرو به اونرو کردید فکر نکردید قلب خیلیها ضعیفه و ممکنه با دیدن این همه دگرگونی و پول تو زندگی که از کارتن خوابی یه شبه تبدیل به اپارتمان خوابی و زندگی تجملاتی میشه سکته کنه . خوب یواش یواش یارانه ها رو میدادید کسی طوریش نشه 


6- .... !

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد