پایگاه تفریحی خلیج فارس آنلاین

جذابترین و جالبترین مطالب و عکس های روز

پایگاه تفریحی خلیج فارس آنلاین

جذابترین و جالبترین مطالب و عکس های روز

تدوام صدرنشینی سپاهان با پیروزی پرگل مقابل الجزیره

سایت تفریحی خلیج فارس 4fun.sub.irسایت تفریحی خلیج فارس : تیم فوتبال سپاهان در هفته دوم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا الجزیره امارات را با شکستی پرگل بدرقه کرد.

دیدار تیم‌های سپاهان ایران و الجزیره امارات از ساعت 19 امشب در ورزشگاه فولادشهر در حضور 3 هزار هوادار اصفهانی آغاز شد که در نهایت با نتیجه پرگل 5 بر یک به سود سپاهان خاتمه یافت.
 احمد جمشیدیان در دقایق3 و 24 هر 2 گل شاگردان امیر قلعه‌نویی را در نیمه اول به ثمر رساند تا سپاهانی‌ها در این نیمه با پیروزی کار را به پایان برسانند.
 سپاهان در نیمه اول موقعیت‌‌های خطرناکی را روی دروازه حریف خلق کرد که تنها 2 فرصت توسط هافبک گلزن این تیم تبدیل به گل شد.

 در ادامه و در نیمه دوم این دیدار نیز سپاهانی‌ها همچنان بر بازی مسلط بوده و توانستند با در اختیار گرفتن توپ و میدان 3 گل دیگر را توسط ابراهیم توره در دقیقه 56، میلوراد یانوش در دقیقه 65 و جواد کاظمیان در دقیقه 90+1به ثمر برسانند. دراین بین بازیکنان الجزیره نیز روی تیزهوشی مهاجم برزیلی خود، باری در دقیقه 54 یکی از گل‌های خورده را جبران کردند.

 عبدالمالک عبدالبشیر از سنگاپور قضاوت این دیدار را برعهده داشت. وی به صالح عبید و خمیس زاید از الجزیره کارت زرد نشان داد.
 سپاهان با این پیروزی پرگل 6 امتیازی شد و به صدرنشینی‌اش در گروه اول رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا تداوم بخشید.
 ترکیب سپاهان:
سید مهدی رحمتی، خسرو حیدری، هادی عقیلی، سید جلال حسینی، محسن بنگر، ابراهیم توره (86-جواد کاظمیان)، امید ابراهیمی، احمد جمشیدیان (82-مهدی کریمیان)، احسان حاج‌صفی، میلوراد یانوش (79-رضا عنایتی) و فابیو جانواریو
 سرمربی: امیر قلعه‌نویی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد