پایگاه تفریحی خلیج فارس آنلاین

جذابترین و جالبترین مطالب و عکس های روز

پایگاه تفریحی خلیج فارس آنلاین

جذابترین و جالبترین مطالب و عکس های روز

استعفای دسته جمعی مقامات بلند پایه بحرین

سایت تفریحی خلیج فارس 4fun.sub.irسایت تفریحی خلیج فارس : مقامات مستعفی بحرینی شامل وزرا ، نمایندگان مجلس ، مشاوران شاه و مقامات مالی این کشور می شود.


وزرای بهداشت و مسکن بحرین در دو روز گذشته در اعتراض به سرکوب خشونت بار مردم و کشتار معترضین از سمت خود استعفا داده اند .

همچنین هشت نفر از نمایندگان مجلس بحرین به بهانه نقض حقوق بشر و کشتار مردم توسط نظامیان بحرینی و ارتش عربستان روز پنجشنبه از مجلس این کشور کنار رفتند .

مشاور شاه بحرین در امور مقننه و معاون رییس شورای عالی امور اسلامی بحرین نیز در میان استعفا دهندگان دولت بحرین هستند .

رییس هیات مدیره بانک مرکزی نیز بلند پایه ترین مقام مالی بحرین است که روز پنجشنبه در اعتراض به کشتار مسلمانان توسط نظامیان بحرین و عربستان از این بانک استعفا داده است .

دوازه نفر از قضات دادگاههای بحرین و معاون رییس سازمان حقوق بشر و استاندار استان شمالی این کشور به منظور اعلام اعتراض خود به شاه این کشور ، استعفای خود را به 'حمد بن عیسی آل خلیفه ' ارایه کرده اند .

در این میان روز پنجشنبه ارتش بحرین و نیروهای امنیتی این کشور اقدام به دستگیری دستکم شش نفر از رهبران مخالفان این کشور کردند.

دولت بحرین به منظور سرکوب اعتراضات مردمی اقدام به دستگیری رهبران مخالفان کرده که عمده دستگیر شدگان را روحانیون بلندپایه این کشور تشکیل می دهد.

با این وجود امروز خیابانهای منامه به رغم برقراری منع رفت و آمد توسط ارتش بحرین ، شاهد اعتراضات مردمی بود.

منابع رسمی تعداد کشته شدگان اعتراضات دو روز اخیر در منامه را شش نفر اعلام کرده اند این در حالی است که منابع بیمارستانی و شاهدان عینی در این کشور می گویند، تعداد کسانیکه توسط نظامیان در خیابانهای منامه به قتل رسیده را بیش از 10 نفر بوده است .

نظامیان بحرینی با حمایت ارتش عربستان دیروز و امروز به تجمعات مردمی با گاز اشک آور و گلوله های جنگی حمله ور شدند و گروه زیادی از معترضین را مجروح و تعدادی را نیز دستگیر کرده اند .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد