پایگاه تفریحی خلیج فارس آنلاین

جذابترین و جالبترین مطالب و عکس های روز

پایگاه تفریحی خلیج فارس آنلاین

جذابترین و جالبترین مطالب و عکس های روز

پارازیت بحرین بر روی شبکه‌ی ایرانی

سایت تفریحی خلیج فارس 4fun.sub.irسایت تفریحی خلیج فارس : در ادامه سرکوب‎های خشونت‎بار دولت منامه، پخش برنامه‎های شبکه فرهنگی iFILM (آی فیلم) به دلیل ارسال پارازیت از داخل کشور بحرین دچار اختلال شده است.



به گزارش پرس تی‎وی، در پی بروز مشکل در پخش برنامه‎های شبکه ایرانی آی فیلم، که فیلم و سریال ایرانی را به زبان عربی پخش می‎کند، مسؤولان شبکه با شرکت ارتباطات ماهواره‌یی نورست، به عنوان شرکت طرف قرارداد پخش برنامه‌های این شبکه ارتباط برقرار کردند؛ اما آن‌ها از ارائه توضیحی دقیق در این خصوص خودداری کرده و تنها به پاسخ‌های ضدونقیضی مبادرت کرده‎اند.

در عین حال، شرکت نورست از شنبه (28 اسفند) به مسؤولان این شبکه فرهنگی اطلاع داده است که از مرکز خود در بحرین برای مقابله با منشأ پارازیت‌ها تلاش می‌کند.

بر اساس این خبر، کارشناسان معتقدند، این عمل خلاف مقررات بین‎الملل و در ادامه اعمال سرکوب‌گرایانه حکومت بحرین است که پای نیروهای خارجی را هم برای سرکوب مردم به داخل کشور خود بازکرده و از هیچ جنایتی فروگذار نمی‌کند.

علت این عمل حکومت بحرین، پخش سریال مختار ثقفی (مختارنامه) از این شبکه عنوان شده که مورد استقبال مردم عرب‌زبان قرار گرفته است.

این نخستین‌بار نیست که شبکه‌های ماهواره‎‌یی ایرانی با مشکل قطع برنامه‌ها یا پارازیت مواجه می‌شوند. اواسط ماه مارس 2010 (اسفند 1388 و فروردین 1389) نیز پخش برنامه‎های شبکه خبری ایرانی عرب‌زبان العالم که از طریق ماهواره عرب‎ست پخش می‎شد، با اختلال مواجه شده بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد