پایگاه تفریحی خلیج فارس آنلاین

جذابترین و جالبترین مطالب و عکس های روز

پایگاه تفریحی خلیج فارس آنلاین

جذابترین و جالبترین مطالب و عکس های روز

قتل مادربزرگ با میله آهنی

سایت تفریحی خلیج فارس 4fun.sub.irسایت تفریحی خلیج فارس : نوه معتادی که مادربزرگش را با ضربات میله آهنی به قتل رسانده و پدربزرگش را به شدت مجروح کرده بود توسط ماموران کلانتری شهید رجایی مشهد دستگیر و به جرم خود اعتراف کرد.



سرهنگ احد کریمی فرمانده انتظامی مشهد در این رابطه گفت: ساعت ۹صبح روز گذشته شهروندان در تماس تلفنی با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ از وقوع جنایتی در منطقه کریم آباد شهرک شهید رجایی خبر دادند.

در پی دریافت این خبر بلافاصله ماموران تجسس کلانتری برای بررسی موضوع به محل اعلام شده واقع در روستای کریم آباد عزیمت کردند. آنان با مشاهده جسد پیرزنی در داخل یکی از اتاق های طبقه پایین منزل مسکونی تحقیقات مقدماتی خود را با اطلاع به قاضی علی اکبر صفائیان (قاضی ویژه قتل عمد) آغاز کردند.

بررسی های اولیه حاکی از آن بود که پیرمردی که همسر مقتول بوده نیز توسط فرد یا افراد ناشناس و با ضربات میله آهنی به شدت مجروح و توسط اطرافیان به بیمارستان امدادی مشهد منتقل شده است.

این گزارش حاکی است: دقایقی بعد با حضور مقام قضایی و تیم تشخیص هویت در محل جنایت، تحقیقات قضایی و پلیسی در این باره ادامه یافت.این گزارش حاکی است شخصی به نام امیر که نوه مقتول می باشد تنها ۳ساعت پس از وقوع جنایت توسط ماموران کلانتری دستگیر شد و به این جنایت هولناک اعتراف کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد