پایگاه تفریحی خلیج فارس آنلاین

جذابترین و جالبترین مطالب و عکس های روز

پایگاه تفریحی خلیج فارس آنلاین

جذابترین و جالبترین مطالب و عکس های روز

دستگیری زنی که جنین دوستش را دزدید!

سایت تفریحی خلیج فارس 4fun.sub.irسایت تفریحی خلیج فارس : مقامات پلیس آمریکا از دستگیری زنی خبر دادند که به دلیل حسادت دوست باردارش را ربوده و جنین وی را از شکمش بیرون کشیده است.



 «کتی میشله کوی» 33 ساله در حالی که با یک نوزاد تازه متولد شده در بیمارستانی در «کنتاکی» وارد شده بود، توسط پلیس دستگیر شد.

وی متهم است که پس از شنیدن بارداری دوستش اقدام به ربودن و بیرون کشیدن جنین هشت ماهه وی از داخل شکمش کرده است.

مقامات پلیس ایالت «اوکلند» در این باره به رسانه‌های رسمی آمریکا اعلام کردند که جسد یک زن 21 ساله به نام «جیمی استایس» در حالی که به طرز فجیعی تکه تکه شده و شکمش پاره شده بود در جنگلی در منطقه «کنتاکی» یافت شد.

«ژانی استایس» مادر این زن جوان در این باره به روزنامه دیلی‌میل گفت: «کوی» 33 ساله از بارداری دخترم باخبر شد. به همین دلیل، به شدت به او حسادت می‌کرد و با ربودن وی جنین هشت ماهه‌اش را از او ربود.

«کوی» که در یک شرکت تولید لباس کار می‌کرد به خانواده این زن قول داده بود تا تمام لباس‌های نوزادی را فراهم کند. با این حال، وی در بازجویی‌هایش اعلام کرد که تنها قصد سرقت جنین را داشته، به طوری که حتی سونوگرافی را سرقت کرده و قصد داشته جنین را فرزند خود جا بزند.

همچنین مقامات بیمارستان «کنتاکی» اعلام کردند که نوزاد تازه متولد شده در وضعیت مساعدی قرار دارد و برای رشد تکمیلی در دستگاه قرار داده شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد