پایگاه تفریحی خلیج فارس آنلاین

جذابترین و جالبترین مطالب و عکس های روز

پایگاه تفریحی خلیج فارس آنلاین

جذابترین و جالبترین مطالب و عکس های روز

۶۰۰ میلیون - ماهی 10 میلیون دستمزد ماهیانه بازیگر نقش مختار

سایت تفریحی خلیج فارس 4fun.sub.irسایت تفریحی خلیج فارس آنلاین : فریبرز عرب‌نیا دستمزدی که برای بازی در «مختارنامه» دریافت کرده است را به طور شفاف اعلام کرد.


فریبرز عرب‌نیا در واکنش به صحبت‌هایی که نسبت به رقم دستمزدش در سریال «مختارنامه» مطرح شده بود، گفت: به طور متوسط ماهی 10 میلیون تومان برای بازی در سریال «مختارنامه» دریافت کرده‌ام.

این بازیگر که در برنامه تلویزیونی «هفت» حاضر شده بود، ادامه داد: در مورد دستمزد بازیگران بحث‌های زیادی مطرح می‌شود؛ به عنوان مثال در مورد دستمزدی که من برای بازی در سریال «مختارنامه» در طول سال‌های گذشته دریافت کرده‌ام نیز حرف‌های زیادی زده شده است. کاملا شفاف اعلام می‌کنم که برای بازی در «مختارنامه» به طور متوسط ماهی 10 میلیون تومان و در طول این سریال 600 میلیون تومان به عنوان دستمزد دریافت کرده‌ام.

وی افزود: البته چنین رقمی در حال حاضر دستمزد یک فصل یک مربی فوتبال است.

عرب نیا با بیان اینکه «در طول بازی در «مختارنامه» دو بار مرگ را جلوی چشمانم دیده‌ام»، تصریح کرد: به نظرم وقتی که بخواهم فیلم‌های مبتذل بازی نکنم باید از پروژه‌هایی تامین شوم و این منطقی است.

به گزارش ایسنا، عرب‌نیا در گفت‌وگویی که «پیش از پخش مختارنامه» با ایسنا داشته، نیز در پاسخ به این که نقش مختار برایش چقدر به لحاظ مالی و معنوی ارزش داشت که قبول کرد چندین سال از عمرش را صرف آن کند؟ گفته است: در مورد مالی به جرأت می‌گویم که بازیگر توانا و صاحب سبک همیشه در ایران ضرر می‌کند؛ در این باره شک نکنید.

وی افزوده است: بازیگر توانای صاحب سبک و دانش آموخته همواره در سیستم سینما و تلویزیون ایران در حال ضرر مالی و جانی است.

عرب نیا درباره ارزش‌های معنوی بازی در سریال «مختارنامه» و همکاری با کارگردانی چون داوود میرباقری و جمعی از عوامل حرفه‌یی این سریال نیز خاطرنشان کرده است: از حیث ارزش های کار، برای من به عنوان یک بازیگر همواره مجموعه‌ای از فاکتور‌ها در انتخاب دخیل هستند که پیش از هر مقوله‌ای، کارگردان و فیلمنامه قرار می‌گیرد و بعد از آن جمع همکاران است که باعث می‌شود ببینم پیش‌بینی ما نسبت به آینده کار آیا مثبت است یا خیر.

فریبرز عرب‌ نیا طی شش سالی که ساخت «مختارنامه» به طول انجامید، به ندرت در فیلمی حاضر شد که خودش از آن به عنوان «یک خودکشی حرفه‌یی» یاد کرده است.

او معتقد است: در چنین شرایطی یک بازیگر حرفه‌یی همواره‌ به لحاظ مالی ضرر می‌کند.

با این حال عرب نیا خوشحال است که سیستم غیرقابل پیش بینی فیلمسازی در ایران سال هایی که او صرف این سریال کرده بود را به هدر نداد و در گفت‌وگوهایی که در مقاطع مختلف ساخت سریال مختارنامه داشت بارها اعلام کرد که احساس می‌کند از این انتخاب (بازی در سریال داوود میرباقری) راضی است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد