پایگاه تفریحی خلیج فارس آنلاین

جذابترین و جالبترین مطالب و عکس های روز

پایگاه تفریحی خلیج فارس آنلاین

جذابترین و جالبترین مطالب و عکس های روز

استعفا نامه یک جن ناراضی !

سایت تفریحی خلیج فارس 4fun.sub.irسایت تفریحی خلیج فارس آنلاین : " افراسیاب حلیم سیائی " لیدر مجموعه اجنه منتسب به جریان موسوم به انحرافی در کمال صحت عقل و علی رغم دارا بودن سم و دم کارآمد و از روی اختیار ، استعفای خویش را از این به اصطلاح جریان بنا به دلایل زیر اعلام می نمایم :


۱. در قضایای اخیر به جن ها بیش از همه ظلم شد و هر کی هر گندی زده بود ، گردن ما انداخت ، طوری که چند هفته ای است که گردن ما به شدت بو می دهد و زن و بچه ما از ما دوری می کنند . من و دار و دسته ام فقط جن های ساده ای بودیم که فریب خوردیم اما استکبار جهانی که نبودیم!

۲. ما از دوران مادها در این سرزمین مستقر شده و همزیستی مسالمت آمیزی با انسانها داشتیم . نه سلطان محمد خوارزمشاه حمله مغول را گردن ما انداخت ، نه آغا محمد خان قاجار برای رفع مشکلات جریانش به ما متوسل شد ، نه محمد علی شاه به وسیله ما مجلس را به توپ بست . ما همان جن های سابق هستیم و هیچ فرقی نکردیم فقط در راستای ایجاد ۲.۵ میلیون شغل ، ما هم یک گوشه کار را گرفتیم .

۳.جن ها خوشبختانه سم دارند و نمی توانند چک بکشند و امضا کنند ، همچنین توان دست گرفتن چمدان پر از پول وخروج آن از جایی به جایی بهتر را هم ندارند. اما می ترسیم این را هم رفاقتی با ما حساب کنند و خسارتش را هم بیمه قبول نکند!

لذا ضمن اعلام برائت از هر نوع جریان و استعفا ، خواهش می کنم پس از هر اتفاق دیگری پای ما را وسط نکشید و خودتان ، مشکل خودتان را حل کنید.

با تشکر

یک جن ناتوان (افراسیاب حلیم سیائی قبلی )

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد