پایگاه تفریحی خلیج فارس آنلاین

جذابترین و جالبترین مطالب و عکس های روز

پایگاه تفریحی خلیج فارس آنلاین

جذابترین و جالبترین مطالب و عکس های روز

دستگیری 3 نفر دیگر از عاملان جنایت خمینی شهر

سایت تفریحی خلیج فارس 4fun.sub.irسایت تفریحی خلیج فارس آنلاین : جانشین فرماندهی انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: ساعاتی پیش ماموران پلیس آگاهی این استان با همکاری گروه های اعزامی از پلیس آگاهی استان اصفهان و پشتیبانی اطلاعاتی پلیس امنیت عمومی استان سه نفر از عاملان اصلی پرونده جنایت خمینی شهر اصفهان را دستگیر کردند .



چهارشنبه چهار خرداد ، در مهمانی خانوادگی‌ در یکی از باغ هـای اطراف خمینی شهر که شرکت کنندگان آن بدون رعایت موازین به جشن وپایکوبی مشغول بودند، عده ای اراذل و اوباش منطقه با اطـلاع از این موضوع و هماهنگی با دیگر دوستان خـود ضمن ورود به داخل باغ ، زنان و دختران آنان را مورد اذیت و آزار جنسی قرار دادند .

سرهنگ طاهر افزود: با تلاش و پیگیری های مستمر ماموران پلیس آگاهی ، مخفیگاه این متهمان که به قصد خروج از کشور وارد سیستان و بلوچستان شده بودند در مناطق حـاشیه شهر زاهـدان شناسایی و به صورت نـامحسوس تحت نظر قرار گرفت .

وی گفت: ساعاتی پیش در عملیاتی ویژه و با اقدام به موقع ماموران پلیس آگاهی این سه متهم 19، 26 و 27 ساله قبل از اینکه موفق به فرار شوند به چنگ ماموران قانون افتادند .

جانشین فرماندهی انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کـرد : از متهمان یک دستگاه خودرو پژو ، چند فقره چک و 10 عدد سیم کارت توقیف شد .

سرهنگ طـاهر افـزود : در این عملیات همچنین فردی که قصد داشت متهمان را از کشور خارج کند دستگیر شد .

جانشین فرماندهی انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: دستگیر شدگان سوابق کیفری چـون نزاع ، اخلال در نظم عمومی و قاچاق مواد مخدر در پرونده خود دارند .


مرتبط:

سخنان داریوش ارجمند درباره تجاوز جمعی خمینی شهر در برنامه زنده


جک / نقش «تحریک جنسی» در تجاوز دسته جمعی اصفهان ؟ !!!!!!!!!!!!!


بازداشت عاملان جنایت دهشتناک در اطراف اصفهان


آخرین‌نیوز: آیا تجاوز به چند زن جلوی چشم همسرانشان ....


تاسف بار - تجاوز جمعی در جلوی چشمان همسر در حوالی اصفهان

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد