پایگاه تفریحی خلیج فارس آنلاین

جذابترین و جالبترین مطالب و عکس های روز

پایگاه تفریحی خلیج فارس آنلاین

جذابترین و جالبترین مطالب و عکس های روز

نمایش 15 فیلم سینمایی آخر هفته در تلویزیون

سایت تفریحی خلیج فارس 4fun.sub.irسایت تفریحی خلیج فارس آنلاین : فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی «طوفان»، «آوای گمشده»، «گل برار»، «لنگرگاه»، «حقه»، «بازرس مورس»، «مرد جنگ»، «رسم جنگجو»، «تصویر هشت در ده»، «کیت و لئو پولد»، «کورلینگ»، «در آغاز یک روز»، «دقایق برخورد»، «آتش وجدان» و «عِقاب» پنجشنبه و جمعه 2 و 3 تیرماه ازشبکه‌های یک، دو، سه، چهار، تهران و سیمای استان‌ها پخش می‌شود.



شبکه یک

به گزارش روابط عمومی سیما، فیلم سینمایی «طوفان» به کارگردانی هانس کریستین شمید محصول سال 2009 کشورهای هلند و بلژیک پنجشنبه 2 تیرماه ساعت 22 از شبکه یک پخش می‌شود.

داستان فیلم سینمایی «طوفان» درمورد «جولیا» زن جوانی است که در یک خانه روستایی در کنار دریا زندگی می‌کند. تا اینکه طوفان شدیدی درمی‌گیرد و سیل به راه می‌افتد. او به همراه مادر و خواهر و پسر یک ماهه‌اش به پشت بام خانه پناه می‌برند، اما سیل خانه را تخریب کرده و مادر و خواهرش غرق می‌شوند.

کری فاکس و آناماریا مارنیکا در فیلم سینمایی «طوفان» به ایفای نقش پرداختند.

***********************

فیلم تلویزیونی «آوای گمشده» از تولیدات مرکز سیما فیلم جمعه 3 تیرماه ساعت 16از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

این فیلم به طور موازی دو قصه را روایت می‌کند. نخست داستان زندگی خانواده‌ای است متشکل از یک پدر و دختر و پسرش که در غم همسر و پدر مفقودالاثرشان روزگار می‌گذرانند. پدر که سالها پیش در یک عملیات مفقود گردیده، اینک بی‌اثر و بی نشان، موجبات غم و اندوه خانواده را فراهم آورده است. داستان دوم ماجرای تلاش دختر خانواده برای تحقیق و مرمت در خصوص آثار باستانی است که در زیر خاک خفته است و در این راه از مادر خود که در زمینه علم شیمی سر رشته دارد، استفاده می‌کند.

فاطمه گودرزی، محمود عزیزی، برزو ارجمند و رامین راستاد در فیلم تلویزیونی «آوای گمشده» به کارگردانی سعید ابراهیمی فر و تهیه کنندگی رضا جودی بازی کرده‌اند.


شبکه دو

فیلم تلویزیونی «گل برار» به کارگردانی و تهیه کنندگی منصوره صالحی ساروی جمعه 3 تیرماه ساعت 17:30 از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

داستان فیلم با بازی مینا نوروزی فر، پرستو صالحی، هرمز سیرتی، داوود سعیدی و علی آهنگری در مورد زندگی پسر بچه‌ای روستایی به نام گل برار است، گل برار درصدد آن است که با اسب خود به نام رخش به دریا برود و در آنجا مسافران را با رخش خود سواری دهد. اما در برگشت از دریا دچار حادثه‌ای می‌شود که منجر به از دست دادن اسبش می‌شود.

سایر عوامل «گل برار» عبارتند از: دستیار اول کارگردان: علی آهنگری؛ مدیر تصویربرداری و تدوین: احسان فقیهیان؛ صدابرداری: آرش نجفیان؛ صداگذاری: رضا حماسی؛ مدیرتولید: حسن فقیهیان؛ موسیقی: پدرام کشتکار و عکاس: سارا فقیهیان.

*********************

فیلم سینمایی «لنگرگاه» به کارگردانی کیومرث پوراحمد و تهیه کنندگی فواد نور جمعه 3 تیرماه ساعت 23 از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

در خلاصه داستان فیلم آمده: دو برادر به نام‌های احمد و بهمن به دلیل رفتار خشن پدر و اختلاف‌های او با مادرشان، خانه را ترک می‌کنند و به بندرعباس می‌روند. در آنجا با حمزه، که درمسافر خانه کار می‌کند، آشنا می‌شوند و با تهیه و فروش اجناس قاچاق روز خود را می‌گذرانند. دراین کاربا موسی، قاچاقچی هروئین آشنا می‌شوند. تا اینکه پدر آنها از غیبت فرزندانش مطلع می‌شود و موضوع را به کلانتری اطلاع می‌دهد.

کورش سبزاندام، زنده یاد اسماعیل داورفر، فرهاد حمیدی و علیرضا خمسه در فیلم سینمایی «لنگرگاه» به عنوان بازیگران اصلی ایفای نقش کرده‌اند.


شبکه سه

فیلم سینمایی «حقه» پنجشنبه 2 تیرماه ساعت 11:30 از شبکه سه سیما باز پخش می‌شود.

ریچارد گر و آلفرد مولینا در فیلم سینمایی «حقه» محصول سال 2006 کشور آمریکا به ایفای نقش پرداختند.

************************

فیلم سینمایی «بازرس مورس» به کارگردانی دنی بوی محصول سال 1990 کشور انگلستان، پنجشنبه 2 تیرماه ساعت 17 از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

داستان فیلم از این قرار است که: یک تبهکار به نام لاری دارسون در یک مبارزه به وسیله گروهی کشته می‌شود. مورس و همکارانش در مراسم خاکسپاری، سعی می‌کنند بقیه اعضا را شناسایی کنند.

فیلم سینمایی «بازرس مورس» با بازی بازیگرانی همچون کولین دکستر، جان تو و کویین ویتلی ساخته شده است.

***********************

فیلم سینمایی «مرد جنگ» به کارگردانی جوچین رونینگ و تهیه کنندگی اسوی نونگ گولیمو پنجشنبه 2 تیرماه ساعت 23:30 از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

درخلاصه داستان فیلم با بازی اکسل هنی و اگنس کیتل سن آمده: بعد از حمله آلمان‌ها به نروژ چند جوان برای آموزش نظامی به خارج از نروژ اعزام می‌شوند. آنها بعد از دیدن آموزش به نیروهای مخفی در نروژ تبدیل می‌شوند و با به دست آوردن اطلاعات و عملیات پارتیزانی با آلمان‌ها می‌جنگند.

فیلم سینمایی «مرد جنگ» محصول سال 2008 در کشورهای نروژ، آلمان و دانمارک ساخته شده است.

**********************

فیلم سینمایی «رسم جنگجو» به کارگردانی اسکمو لی محصول سال 2010 کشور نیوزلند، جمعه 3 تیرماه ساعت 11:30 از شبکه سه سیما باز پخش می‌شود.

دونگ گان جانگ و کیت بوسوورد درفیلم سینمایی «رسم جنگجو» بازی کرده‌اند.

**********************

فیلم سینمایی «تصویر هشت در ده» به کارگردانی ناگشت کوکونور و ایشا تاکیا جمعه 3 تیرماه ساعت 15 از شبکه سه سیما روی آنتن می‌رود.

درخلاصه داستان فیلم با بازی اکشی کوماروایشا تاکیا آمده: جی (آکشی کومار) مامور سازمان حفاظت از محیط زیست کانادا دارای قدرت عجیبی است. او می‌تواند با نگاه به عکس شخصی، اتفاقی را که برایش افتاده ببیند.

فیلم سینمایی «تصویر هشت در ده» محصول سال 2009 کشور هندوستان است.

***********************

فیلم سینمایی «کیت و لئوپولد» جمعه 3 تیرماه ساعت 19 از شبکه سه سیما روی آنتن می‌رود.

در خلاصه داستان فیلم آمده: دانشمندی دستگاهی اختراع می‌کند که انسان را به زمان دیگر می‌فرستد. بدین ترتیب یک دوک جوان به نام لئوپولد از قرن نوزده میلادی به زمان حال می‌آید و در نیویورک با زنی به نام کیت آشنا می‌شود. او در این زمان دچار مشکلات و مسائل می‌شود و دانشمند برای برگرداندن او به زمان خود تلاش می‌کند.

فیلیپ بوسکو، برکین مرپر و برادلی وینفورد درفیلم سینمایی «کیت و لئوپولد» به کارگردانی جیمز من گلد محصول سال 2001 کشورآمریکا بازی کرده‌اند.


شبکه چهار

فیلم سینمایی «کورلینگ» به کارگردانی دنیس کوته، محصول سال 2010 کشور کانادا پنجشنبه 2 تیرساعت 15:30 از شبکه چهار سیما باز پخش می‌شود.

************************

فیلم تلویزیونی «در آغاز یک روز» به کارگردانی بهرام توکلی جمعه 3 تیرماه ساعت 20:30 در قالب برنامه «سینما 4» از شبکه چهارسیما روی آنتن می‌رود.

موضوع فیلم درخصوص یک شخصیت علمی ایرانی (علی نصیریان) که تحصیلات خود را در خارج از کشور گذرانده است و با زنی که اهل شمال بوده ازدواج کرده و صاحب فرزندی می‌شود که فلج است. او پس از این مسئله، از همسرش جدا می‌شود و چنین وانمود می‌کند که به دلیل همراهی نکردن همسرش با او در سفر خارج او را طلاق داده است.


شبکه تهران

فیلم سینمایی «دقایق برخورد» 30 دقیقه بامداد روز جمعه 3 تیرماه از شبکه تهران بازپخش می‌شود.

فیلم سینمایی «دقایق برخورد» به کارگردانی جان بادهام و با بازی جانی دپ، کریستوفر چارلز و والکن دوتون محصول سال 1995 در کشورهای آمریکا و کانادا ساخته شده است.

************************

فیلم سینمایی «آتش وجدان» به کارگردانی دین لم جمعه 3 تیرماه ساعت 13:30 از شبکه تهران پخش می‌شود.

در خلاصه داستان فیلم آمده: کاپیتان مانفرد درپلیس ضد قاچاق کارمی کند. درمقابل او کین افسرپلیسی است که او نیز در دایره ویژه کار می‌کند. این دو برای متلاشی کردن باند قاچاقچیان با هم همکاری می‌کنند.

لیون لای، ریچی رن و بوکیانگ ونگ در فیلم سینمایی «آتش وجدان» محصول سال 2010 کشورهای هنگ کنگ و چین بازی کرده‌اند.


سیمای استان‌ها

فیلم تلویزیونی «عِقاب» جمعه سوم تیرماه ساعت 13:30 از سیمای استان‌ها روی آنتن می‌رود.

در خلاصه داستان فیلم آمده: محمود وکیل دادگستری در رویای خود واقعه‌ای را می‌بیند که هشت سال پیش اتفاق افتاده بود و او این ماجرا را دنبال می‌کند.

بازیگرانی چون مجید مشیری، نسرین مقانلو، داوود نصیری، محمود مقامی، یحیی دیوانی، محمد رضا صمیمی، مهدی شامبیاتی و بابک تهرانی در فیلم تلویزیونی «عِقاب» به کارگردانی محمد هادی نامور و تهیه کنندگی احمد عطاریه بازی کرده‌اند.

********************

فیلم تلویزیونی «عِقاب» جمعه 3 تیرماه ساعت 13:30 از سیمای استان‌ها روی آنتن می‌رود.

در این فیلم آمده: محمود وکیل دادگستری در رویای خود واقعه‌ای را می‌بیند که هشت سال پیش اتفاق افتاده بود. او در ادامه این ماجرا را دنبال می‌کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد