پایگاه تفریحی خلیج فارس آنلاین

جذابترین و جالبترین مطالب و عکس های روز

پایگاه تفریحی خلیج فارس آنلاین

جذابترین و جالبترین مطالب و عکس های روز

طنز: برادر رادان، سریعاً اقدام شود!

سایت تفریحی خلیج فارس 4fun.sub.irسایت تفریحی خلیج فارس آنلاین : شهرام شکیبا در خبرآنلاین نوشت:
دیروز در یک حرکت متهورانه و قهرمانانه، عزیزان نیروی انتظامی به دفتر مؤسسه خبر وارد شدند و هرچه دیش روی بام داشتیم از حیّز انتفاع ساقط کردند.



لذا بدین‌وسیله از ایشان کمال تشکر را داریم. چون عن‌قریب اخلاقمان فاسد می‌شد و می‌زدیم به دل اجتماع و به طرفه‌العینی کل جامعه را به گند می‌کشیدیم. به همین دلیل از ایشان متشکریم که جلوی به فساد و فحشا کشیده شدن‌مان را گرفتند.

البته دوستان رفتند توضیح دادند که «اینجا دفتر سایت خبری - تحلیلی و روزنامه است. لطفاً به تابلوی جلوی در نگاه کنید.» لذا عزیزان نیروی انتظامی نیز توضیح دادند که در هیچ‌جای قانون نیامده که روزنامه‌ها می‌توانند ماهواره داشته باشند.

لذا بنده به حکم وظایف دینی، اخلاقی و اجتماعی‌ام نامه زیر را به سردار احمدرضا رادان نوشتم.

بسمه تعالی

از: شهرام شکیبا

به: جانشین فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران

موضوع: اجرای سریع پدافند فرهنگی

برادر ارجمند سردار احمدرضا رادان

نظر به اهمیت موضوع پدافند فرهنگی و لزوم همکاری مردم در باب جمع‌آوری اسباب و آلات تهاجم فرهنگی در راستای امر به معروف و نهی از منکر به عرض می‌رساند که طبق تحقیقات میدانی و بر مبنای گزارشات مردمی، چند مکان دیگر که دارای ماهواره می‌باشند، احتراماً معروض گشته تا با انجام عملیات سریع ان‌شاءالله پدافند فرهنگی شده، مأمورین اعزام، عملیات انجام و اسباب لهو و لعب غیرقانونی جمع‌آوری.

1- مکانی واقع در تهران، خیابان خرمشهر، شماره208 موسوم به روزنامه «ایران» به مدیریت مسئولی شخصی موسوم به «علی‌اکبر جوان‌فکر». لازم به ذکر است که نامبرده مشکوک بوده به انتساب به جریانی موسوم به «انحرافی».

2- مکانی واقع در تهران، خیابان میرداماد، خیابان نفت‌جنوبی، برج‌های اطلاعات. برج‌های مذکور به مدیریت شخصی موسوم به سیدمحمود دعایی اداره می‌شود.

3- مکانی در خیابان نجات‌اللهی، کوچه شهیدمحمدی، جنب وزارت آموزش و پرورش. مکان مذکور که دفتر روزنامه «رسالت» می‌باشد، تحت مدیریت شخصی موسوم به سیدمرتضی نبوی می‌باشد که حوالی میدان منیریه تهران سکونت دارد و با خودروی پراید رفت و آمد می‌کند. لازم به یادآوری است که یکی از سران فتنه نیز با یک خودروی پراید رفت و آمد می‌کرد. آیا این شباهت‌ها اتفاقی است؟

4- مکانی واقع در تقاطع خیابان مطهری و میرزای شیرازی که در طبقه فوقانی بانک [...] قرار دارد و دفتر روزنامه‌ای موسوم به «جوان» می‌باشد به مدیریت شخصی موسوم به سیدنظام‌الدین موسوی. توضیحاً معروض می‌گردد که براساس «اخبار ویژه» بانک [...] گفته می‌شود متعلق به جریان انحرافی است، لذا مأموران دقت کرده خدای نکرده لگد به دیش بانک مذکور نزنند که فی‌الواقع لگد به بخت خودشان زده‌اند در دنیا و آخرت.

5- مکانی واقع در خیابان انقلاب اسلامی بین خیابان ولیعصر و حافظ، کوچه سعید، پلاک 9 موسوم به دفتر روزنامه «وطن امروز» به مدیریت مسئولی محمد آخوندی.

6- مکانی واقع در میدان بهارستان، اول خیابان مجاهدین اسلام واقع در روبه‌روی مجلس شورای اسلامی. این مکان که دفتر روزنامه «جمهوری اسلامی» می‌باشد، توسط شخصی موسوم به مسیح مهاجری مدیریت می‌شود.
البته باز جای شکرش باقی است که دفتر نامبرده روبه‌روی ریاست جمهوری نیست و روبه‌روی مجلس است که چندان هم در شرایط کنونی در رأس امور نیست.

7- مکانی واقع در خیابان شهیدمطهری بعد از کوه نور، شماره 35 که متعلق است به دفتر روزنامه «هفت صبح». لازم به ذکر است که در شناسنامه روزنامه مذکور نام مدیرمسئول ذکر نشده است و برخی از منابع ناآگاه می‌گویند که کسی نمی‌داند مدیرمسئول روزنامه مذکور کیست. حتی در جلسات نیز یک صندلی خالی برای وی می‌گذارند که تاکنون آثار نشستن کسی بر روی آن مشاهده نشده است.

8- مکانی واقع در خیابان فردوسی کوچه شهید شاهچراغی، ساختمان «کیهان» به مدیریت شخصی موسوم به حسین شریعتمداری. لازم به یادآوری است که برای رسیدن به پشت بام محل مذکور اجرای عملیات راپل و هلی‌برد نیروهای ویژه و جان‌برکفان نیروی انتظامی، الزامی است وگرنه هیچ امیدی به پیروزی در عملیات نیست.

9- مکانی واقع در شمال تهران که شمالاً به اتوبان چمران، شرقاً به خیابان ولیعصر، غرباً به اتوبان سئول و جنوباً به اتوبان نیایش منتهی می‌شود و شامل چندین و چند تپه نیز هست. در مکان مذکور دیش‌هایی با قطر بیش از 10 متر نیز دیده شده است و مجموعاً صدها دیش و آنتن در محل مذکور موجود است. طبق تحقیقات به عمل آمده، محل مذکور متعلق است به شخصی موسوم به مهندس عزت‌الله ضرغامی.

شاید برخی از معاندان و کج‌اندیشان این همکاری ارزشی بنده را حمل بر آدم‌فروشی کنند، در حالی که کاملاً همین‌طور است و درست فکر می‌کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد