پایگاه تفریحی خلیج فارس آنلاین

جذابترین و جالبترین مطالب و عکس های روز

پایگاه تفریحی خلیج فارس آنلاین

جذابترین و جالبترین مطالب و عکس های روز

مهلت یک ‌هفته‌ای به دارندگان تجهیزات ماهواره‌ای در استان فارس

سایت تفریحی خلیج فارس 4fun.sub.irسایت تفریحی خلیج فارس آنلاین : جانشین فرمانده انتظامی استان فارس گفت: در راستای مقابله با تهاجم فرهنگی در قالب جنگ نرم، دارندگان تجهیزات ماهواره‌ای یک هفته مهلت دارند تا نسبت به جمع‌آوری آن اقدام کنند.



سیروس سجادیان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برخورد با متخلفان تجهیزات ماهواره‌ای در دو مرحله انجام می‌گیرد که مرحله نخست از طریق اطلاع‌رسانی و جمع‌آوری تجهیزات است.

سجادیان در ادامه خاطرنشان کرد: مرحله دوم با حکم قضایی بر اساس ماده هشت و 9 قانون وارد و تولیدکننده و استفاده و نصب‌کنندگان با جرائم 10 تا 100 میلیون ریالی مجازات نقدی می‌شوند.

وی تصریح کرد: طرح جمع‌آوری تجهیزات غیرقانونی یا ماهواره‌ای در تمام برج‌ها، آپارتمان‌ها، خانه‌های شخصی و ویلایی، مغازه‌ها و حتی در مناطق روستایی و دورافتاده قابل اجرا است.

جانشین فرمانده انتظامی استان فارس اضافه کرد: از شهروندان درخواست می‌شود برای اجرای این طرح با نیروی انتظامی همکاری کنند.

سجادیان ابراز داشت: در راستای اجرای طرح امنیت اخلاقی و بدپوششی از ششم تا 24 تیر ماه جاری به حدود 5 هزار و 387 نفر از افرادی که پوشش نامناسب داشته‌اند در سطح استان فارس تذکر داده شده است.

وی گفت: از یک‌هزار و 987 واحد صنفی در فارس بازدید شد که از این تعداد به 2 هزار و 561 واحد تذکر داده شد و 914 واحد صنفی متخلف پلمب و 3 هزار و 430 البسه دارای تصاویر نامتعارف که دارای علامت شیطان‌پرستی بودند، جمع‌آوری و افراد متخلف تحویل مراجع قضایی شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان فارس رویکرد نیروی انتظامی را فرهنگی برشمرد و افزود: با افرادی که به توصیه‌ها و تذکرهای داده‌شده توجه نکنند، برابر قانون برخورد می‌شود.

سجادی اضافه کرد: بدحجابی یک معضل اجتماعی و محصول تهاجم فرهنگی و جنگ نرم است که از سوی استکبار علیه نظام جمهوری اسلامی به راه انداخته‌اند.

وی در ادامه از متولیان امور فرهنگی خواست که در برابر آسیب‌های اجتماعی با ارائه کارهای متناسب با باورهای اعتقادی و ارزشی اقدام کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد