پایگاه تفریحی خلیج فارس آنلاین

جذابترین و جالبترین مطالب و عکس های روز

پایگاه تفریحی خلیج فارس آنلاین

جذابترین و جالبترین مطالب و عکس های روز

پیکر بانوی ملی پوش فردا تشییع می‌شود

سایت تفریحی خلیج فارس 4fun.sub.irسایت تفریحی خلیج فارس آنلاین : علیرضا سهرابیان دبیر فدراسیون قایقرانی در گفت‌وگو با خبرنگار برنا درباره بانوی ملی پوش قایقرانی که روز جمعه در دریاچه ارومیه گم شده بود، گفت: پیکر زهره فرجی ساعت 12:30 امروز پشت سد دریاچه شهرچایی ارومیه پیدا شد.



دبیر فدراسیون قایقرانی ادامه داد: فرجی عضو تیم ملی روئینگ تیم جوانان و امید کسب سهمیه المپیک بود. وی بعد از اتمام زمان اردو به شهر خود باز گشته و برای تفریح به همراه رویا عباسی، عضو دیگر تیم ملی به دریاچه شهرچایی می روند.

به گفته وی، این 2 قایقران بر اثر بی احتیاطی خود و بدون رعایت موارد ایمنی و داشتن لباس های مخصوص و جلیقه نجات، سوار جت اسکی شده و دچار این حادثه شده اند.

وی بیان کرد: در حال حاضر پیکر این ملی پوش در پزشکی قانونی است و فردا در شهر ارومیه تشییع می شود.

سهرابیان درباره وضعیت جسمانی رویا عباسی گفت: این عضو تیم ملی از نظر جسمی مشکلی نداشته، ولی لطمه روحی خورده است.


سهرابیان درباره علت طولانی شدن زمان کشف جسد این ملی پوش تصریح کرد: تمام تلاش‌ها در این زمینه انجام شد. اندازه و عمق سد به حدی بود که کار را برای پیدا کردن پیکر این ملی پوش دچار مشکل کرده بود. برای پیدا کردن پیکر زهره فرجی از غواصان نیروی دریایی سپاه و آتش نشانی و هلال احمر کمک گرفته شد. اداره کل تربیت بدنی برای پیدا کردن پیکر این ملی پوش نه به‌عنوان یک قهرمان تیم ملی، بلکه به عنوان یک جوان، تمام تلاش خود را انجام داد. همچنین از یگان هوانیروز هم برای تولید کردن موج در سطح آب کمک گرفته شد.



مرتبط:

تصاویرجستجو برای جسد ملی‌پوش قایقرانی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد