پایگاه تفریحی خلیج فارس آنلاین

جذابترین و جالبترین مطالب و عکس های روز

پایگاه تفریحی خلیج فارس آنلاین

جذابترین و جالبترین مطالب و عکس های روز

شیوه ‌تبانی در لیگ ‌دسته ‌اول فاش ‌شد

سایت تفریحی خلیج فارس 4fun.sub.irسایت تفریحی خلیج فارس آنلاین : مسئولان سازمان لیگ چند روز پیش افشا کردند که در رقابت های لیگ دسته اول و دوم برخی در تعیین نتایج مسابقات دخیل بودند و با تبانی نتایج برخی بازی ها را عوض می کردند.



در همین زمینه مسئولان یکی از باشگاه ها به خبرنگار ورزشی آتی نیوز گفت: شیوه این افراد ناسالم در فوتبال اینگونه بود که آنها به برخی باشگاه ها بازیکنانی را معرفی میکردند و پول خوبی هم از بابت این قراردادها دریافت میکردند. سپس با برخی بازیکنان تیم های دیگر در ابتدای فصل صحبت میکردند و از آنها میخواستند که برابر تیم مورد نظر این دلال ها برای تیم خود کم کاری کنند و زمینه برد آن تیم را فراهم می کردند.

وی ادامه داد: البته این دلال ها دو طرفه سود می بردند به طوریکه بعد از اینکه در نیم فصل اول رقابت ها خیالشان راحت میشد که تیم محبوبشان! که سود خوبی هم به آنها رسانده بود سقوط نمی کند به سراغ دیگر تیم ها میرفتند و در نیم فصل دوم از حریفان آن تیم پول می گرفتند تا تیم آنها برنده شود و سقوط نکند!

به این ترتیب برخی از تیم ها در نیم فصل اول در رده های بالای جدول قرار میگرفتند و در نیم فصل دوم یکباره سیر نزولی طی میکردند.

البته همه تیم هایی که چنین شرایطی داشتند آلوده نبودند اما چند تیم مشهور در این زمینه کاملا وضعیتشان مشخص بوده و دست افراد ناپاک در تعیین نتایج این تیم ها رو شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد