پایگاه تفریحی خلیج فارس آنلاین

جذابترین و جالبترین مطالب و عکس های روز

پایگاه تفریحی خلیج فارس آنلاین

جذابترین و جالبترین مطالب و عکس های روز

شیطان پیر پای چوبه ‌‌دار

سایت تفریحی خلیج فارس 4fun.sub.irسایت تفریحی خلیج فارس آنلاین : حکم اعدام پیر مرد ۶۷ ساله ای که به اتهام اغفال و فریب ۳۷ زن و دختر دستگیر شده بود از سوى قضات دیوانعالى کشور تایید شد. راز تبهکارى‌هاى این مرد زمانی فاش شد که یکی از قربانیان وی به خواسته‌های شیطانی وی تن در نداد و موضوع را به پایگاه بسیج محله‌شان اطلاع داد.



زمستان سال ۸۵ این زن در شکایت خود گفت این پیرمرد 67 ساله خانه خود را به خانه فساد مبدل کرده و از رابطه خویش با زنان و دختران جوان فیلم و عکس تهیه و پس از مدتی از این طریق از آنان اخاذی می‌کند.

وى در تشریح چگونگی ورود این مرد شیاد به خانه طعمه‌های خود گفت: «چندى قبل مرد ناشناسى به در خانه ما مراجعه و خود را مامور بهزیستى معرفى کرد. او به بهانه بررسى وضع دختر معلولم به خانه مارفت و آمد داشت تا اینکه مدتى بعد، پس از جلب اعتمادم طرح دوستى ریخت و مرا به خانه‌اش دعوت کرد. وى در آنجا مرا مورد آزار و اذیت قرار داد و فرداى آن روز هم یک فیلم برایم فرستاد. بدین ترتیب متوجه شدم او از رابطه شیطانى‌اش فیلمبردارى هم کرده است. او در عین حال تهدیدم کرد که اگر در برابر خواسته‌هایش مقاومت کنم سى‌دى را در شهر توزیع مى‌کند».

با دریافت این گزارش ماموران خانه «احمد» را زیر نظر گرفته و دریافتند، بیشتر افرادى که به این خانه رفت و آمد دارند، زنان خیابانى هستند که گاهى مواقع دختران دانش‌آموز هم در میان‌شان به چشم مى‌خورند. با ارائه این گزارش به دادسراى عمومى و انقلاب اصفهان، پرونده‌اى در این باره در شعبه نهم دادیارى دادسرا به ریاست قاضی حسین رضایی تشکیل شد.

سرانجام با دستور قاضى رضایی خانه شیطانی مورد بازرسى قرار گرفت و مشخص شد، یکى از اتاق‌هاى خانه به دوربین‌هاى مداربسته مجهز است. در این حین حدود یکصد ساعت فیلم از رابطه‌های متعدد این مرد با زنان و دختران کشف شد و مورد بررسی قرار گرفت.

با تکمیل تحقیقات، دى‌ماه سال 86 رسیدگی‌های مقدماتی این پرونده به پایان رسید و برای وی کیفرخواست صادر و پرونده او براى رسیدگى به اتهام آزار و اذیت زنان و رابطه نامشروع به شعبه ۱۶ دادگاه تجدیدنظر (کیفرى) استان اصفهان ارسال شد.

در همان سال پرونده در شعبه کیفری استان که قاضی محمدرضا حبیبی (دادستان فعلی اصفهان) ریاست آن را بر عهده داشت همراه با 4 مستشار دیگر مورد بررسی قرار گرفت و پس از تشکیل چند جلسه و ساعت‌ها رسیدگى، قضات به اتفاق آرا وی را به اعدام محکوم کردند.

سپس پرونده با اعتراض مرد تبهکار به دیوانعالى کشور رفت و قضات دیوان با نقض حکم، پرونده را براى رفع نقص مجددا به دادگاه بازگرداندند. پس از رسیدگى دوباره، پرونده بار دیگر با صدور رای اعدام به دیوانعالى کشور فرستاده شد و قضات این مرجع عالی قضایی پس از رسیدگی به پرونده حکم اعدام را تایید کردند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد