پایگاه تفریحی خلیج فارس آنلاین

جذابترین و جالبترین مطالب و عکس های روز

پایگاه تفریحی خلیج فارس آنلاین

جذابترین و جالبترین مطالب و عکس های روز

دختر پورحیدری هم ملی‌پوش شد+عکس

سایت تفریحی خلیج فارس 4fun.sub.irسایت تفریحی خلیج فارس آنلاین : دختر آبی گلف ایران مصمم است که در مسابقات انفرادی حریفانش را از گردونه رقابت خارج کند.



عسل پورحیدری گلف‌باز خوب ایران چمدانش را برای سفر به چین بست.

وی که در آخرین لحظات به ترکیب تیم اعزامی اضافه شد در دو اسکورگیری شرکت کرد که در مرحله اول دوم شد و در دومین بازی عنوان چهارم را کسب کرد. 

پورحیدری دلیل افت خود در اسکورگیری دوم را نداشتن تمرین می‌داند و می‌گوید: در اسکورگیری اول یک هفته تمرین کردم و با 80 ضربه دوم شدم. در دومین اسکورگیری هم قرار بود جمعه تمرین کنیم و شنبه مسابقه دهیم که هر دو روز مسابقه دادیم.

من واقعا تمرین نداشتم و به همین دلیل افت کردم.
 
 
گویا کادر فنی فدراسیون با برگزاری اسکورگیری قصد داشت نفرات اول تا سوم را شناسایی کند تا در مسابقات انفرادی و تیمی دانشجویان جهان شرکت کنند و نفر چهارم فقط در انفرادی رقابت کند که با این تفاسیر پورحیدری فقط در بخش انفرادی می‌تواند رقابت کند.

سایت تفریحی خلیج فارس 4fun.sub.ir


با این حال دختر آبی گلف ایران مصمم است که در مسابقات انفرادی حریفانش را از گردونه رقابت خارج کند.

وی می‌گوید: تمام تلاشم را می‌کنم تا در مسابقات انفرادی خودم را ثابت کنم.
 
 
پورحیدری معتقد است: زمین‌های گلف خارج از کشور خوب است و شرایط برای یک بازی زیبا مهیاست من هم در این مسابقات تلاش می‌کنم خوب بازی کنم تا بتوانم در مسابقات ترکیه هم شرکت کنم.

گفتنی است؛ عسل پورحیدری به همراه نازنین شهرکی در مسابقات تیمی دوره قبل دانشجویان جهان سوم شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد