پایگاه تفریحی خلیج فارس آنلاین

جذابترین و جالبترین مطالب و عکس های روز

پایگاه تفریحی خلیج فارس آنلاین

جذابترین و جالبترین مطالب و عکس های روز

4کشته در حمله به خودروی حامل پول بانک

سایت تفریحی خلیج فارس 4fun.sub.irسایت تفریحی خلیج فارس آنلاین : در جریان این سرقت مسلحانه 4 سارق هنگام توقف ماشین حمل پول بانک از فرصت استفاده کرده و درست زمانی که ماموران قصد جابه‌جایی کیسه‌های پول را داشتند با شلیک به راننده، نگهبان و تحویلدار بانک هر سه آنها را به قتل رسانده و پول‌ها را به سرقت بردند.



در این حادثه که حوالی ساعت
15/10 صبح امروز (چهارشنبه) رخ داد رئیس صندوق بانک نیز از ناحیه پا زخمی شد که با کمک ماموران به بیمارستان انتقال یافت.گفته می‌شود این 4 سارق پس از سرقت با خودروی شخصی خود محل حادثه را ترک کرده و گریخته‌اند.

قربانیان این حادثه سعید 32 ساله راننده خودرو، یاور 43ساله نگهبان و علی 41 ساله تحویلدار بانک و یک سرباز نیروی انتظامی هستند.

سرقت 2 میلیارد ریالی

مدیر شعب بانک سپه در استان کرمانشاه نیز تعداد جان‌باختگان حمله مسلحانه به شعبه این بانک را 4 نفر اعلام کرد.سید حسام‌الدین رضی به ایرنا گفت: سارقان حدود 2 میلیارد و 200 میلیون ریال پول در این حمله مسلحانه سرقت کردند.

سارقان مسلح با یک دستگاه خودروی سواری پراید به خودروی حمل پول بانک سپه حمله و پس از تیراندازی به‌سوی ماموران و کارکنان بانک، پول‌ها را سرقت کردند.

به‌گفته فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، شواهد نشان می‌دهد که سرقت با طرح و نقشه از پیش تعیین شده انجام گرفته است.

سرتیپ کریم کشوری همچنین از جعلی بودن پلاک خودروی پراید حامل سارقان خبر داد و گفت: اقدامات و کارهای تحقیقاتی برای شناسایی و دستگیری عوامل این سرقت آغاز شده و امیدواریم بزودی شاهد تحقق این مساله باشیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد